equality Postat 8 mars 2005 Postat 8 mars 2005 Vid vägens slut GENRE: folkmusik(?) LÅTLÄNGD: 01:25 ARTIST: undertecknad KOMPOSITÖR: d:o PRODUCENT: d:o EV. MEDVERKANDE: snarare motverkande portastudio INSPELNINGSÅR: redigerad 2005 FORMAT: wma 128kb/s STORLEK: 1,3 MB STATUS: Skiss Rätt sopigt framförd på dålig anläggning. Tänkt som lite försommarvibbar.
Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 Snyggt som tusan förresten. Vill också kunna spela såhär 😱
equality Postat 9 mars 2005 Trådstartare Postat 9 mars 2005 Snyggt som tusan förresten. Vill också kunna spela såhär 😱 Tack så jättemycket. 🙂 Men har för mig att du har ett jäddra gitarrklös!? Vägslut
Ken Kängström Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 Snyggt som tusan förresten. Vill också kunna spela såhär 😱 Tack så jättemycket. 🙂 Men har för mig att du har ett jäddra gitarrklös!? Vägslut Jadu jag säger som alltid. Det bertor helt på vem man jämför med =). Bli inte förvånad ifall jag PM:ar dig i framtiden när jag behöver pianist. 🙂
Nad Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 Som komposition är den underbar. Arrangemanget är smakfullt och mjukt. Tänker på en tidig sommar för länge sedan (i svartvitt)... Mera!
Håkan Ekberg Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 Trevligt att höra lite folkmusik här, och bra också. Håkan
freddie Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 Bästa jag hört här på länge. Absolut potential. Skönt me den "avskalade" produktionen. 😉
equality Postat 10 mars 2005 Trådstartare Postat 10 mars 2005 (redigerat) 😳 Tusan då! Vad svårt det kan vara att veta vad som håller med tilltagande hemmablindhet och senilitet. Denna tycks ju funka. Tack!vid vägens slut Redigerat 10 mars 2005 av (e)qualitymusic
Concubine Postat 11 mars 2005 Postat 11 mars 2005 snyggt...mina högtalare tackar... snyggt, rent...lugnande....
equality Postat 11 mars 2005 Trådstartare Postat 11 mars 2005 snyggt...mina högtalare tackar... snyggt, rent...lugnande.... *...lyfter på hatten 😉
equality Postat 12 mars 2005 Trådstartare Postat 12 mars 2005 Jäkligt mysig liten trudilutt. Fyra tumar upp! 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.