Lars Byberg Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Hei! Jeg er ny her og dette er min første post. Har noen erfaringer med denne pluggen? Eventuelt om det finnes gode alternativer. Jeg jobber i Cubase 6.0 i OSX Lars
joachime Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 Jag har testat den och några liknande. De fungerar, men jag upplever att det ofta är enklare att justera spår i tid så att dom matchar varandra.
Lars Byberg Postat 21 augusti 2012 Trådstartare Postat 21 augusti 2012 Det er jo en enklere løsning, men slik jeg forstår det så blir fasen justert avhengig av frekvensen. Usikker på hvor stor forskjell det utgjør i praksis
joachime Postat 21 augusti 2012 Postat 21 augusti 2012 PHA-979 finns att ladda hem som demo. Jag har haft störst utdelning av den när jag mixat två signaler från samma bas eller gitarr. De alternativ jag kan komma på är Universal Audios Little Labs IBP och Waves InPhase. Har inte testat IBP, däremot InPhase. Den är lite fler funktioner än PHA-979 och kostar samtidigt mer. Men hade jag behov av fasjusteringsplugg idag skulle jag nog satsa på den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.