Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ska nu på jobbet få en telefon. Jag kan inte ett skit om mobiltelefoner. Valet står mellan Samsung Galaxy S2 och HTC Desire HD.

Kan någon hjälpa mig att välja "rätt". Tack på förhand

Annons
Postat

Två snarlika, du får helt enkelt gå på känsla.

Kan du däremot deala till dig en Galaxy S3, så är det att föredra. Marknadens killer-mobil förnärvarande.

Postat

ok, tack Valle:)

Postat

Har inte testat HTC-mobilen, men har en s2:a. Är nöjd som tusan!

Postat

Av dessa skulle jag välja Galaxy S2, eftersom den kan uppgraderas med Android 4.0 Ice Cream Sandwich. 4G är inte dumt heller.

Desire HD trampar kvar i 2.x-lägret.

Postat

Jepp, min tuffar på med 4.0.4. Ska bli intressant att se om 4.1 kommer till den 🙂

Postat

Min S2 tuffar också på med 4.0.4 vilket jag tyckte var smutt till i förrgår.

Jag skulle föra över filer från macbooken till telefonen via USB, men får ingen kontakt. Goglar på problemet och det visar sig att stödet för USB-anslutning mot OS X inte fungerar i 4.0.4.

Hur kan man misslyckas med något sånt? En telefon som inte kan ansluta till en dator. 2012. Wow.

Postat

Märkligt!

En workaround är ju naturligtvis att köra Kies air. Men det kanske inte alltid är ett bra alternativ...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.