Mutz Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 (redigerat) Skicka låtlänk över PM tack, skulle det stå.... Redigerat 16 augusti 2012 av Mutz
BluesBoy Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Lugn, bara lugn 🙂 :) Det kommer ju snart ett fint tillfälle då jag direkt kan visa dig vad jag gjort på min version 🙂 Vänligen Mikey Hehe. Bara att säga till. 🙂
illerrre Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Bra! Ös på! Bodde du inte i Sverige? Om du vill kan jag presentera din musik för en fin liten kontakt jag har 🙂 Vänligen Mikey I will for sure! Nej, jag bor på Madeira sedan 1½ år tillbaka. Det vill jag mer än gärna! 🙂
lonewind Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 I will for sure! Nej, jag bor på Madeira sedan 1½ år tillbaka. Det vill jag mer än gärna! 🙂 Inte för att det har något med denna tråden att göra men måste säga att jag är lite avis. Har varit på Madeira en gång och lovade mig själv att flytta dit om jag någonsin blev rik. Vansinnigt vackert där.
basshole Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Inte för att det har något med denna tråden att göra men måste säga att jag är lite avis. Har varit på Madeira en gång och lovade mig själv att flytta dit om jag någonsin blev rik. Vansinnigt vackert där. Då kan vi dra en av två möjliga slutsatser: 1) illerrre är vansinnigt rik. 2) Man behöver inte vara rik för att flytta till Madeira.
SadamJR Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Inte för att det har något med denna tråden att göra men måste säga att jag är lite avis. Har varit på Madeira en gång och lovade mig själv att flytta dit om jag någonsin blev rik. Vansinnigt vackert där. Blir låten en hit kan du dra.
lonewind Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Då kan vi dra en av två möjliga slutsatser: 1) illerrre är vansinnigt rik. 2) Man behöver inte vara rik för att flytta till Madeira. ☺️
BurninSven (oregistrerad) Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Yes det är det och ditt bidrag måste låta överjävligt mycket bättre än våra, det förväntar vi oss nu 😄 . Väntar med spänning på den där som sticker ut riktigt mycket. Harebraochkörhårtmåbästemankvinnevinnelol
BurninSven (oregistrerad) Postat 16 augusti 2012 Postat 16 augusti 2012 Ta det lugnt djupa andetag nu haha, bara skojar lite 😄
Jon Rinneby Postat 16 augusti 2012 Trådstartare Postat 16 augusti 2012 (redigerat) Då var man hemma igen efter 10 timmars truminspelning. Det såg ut såhär (en moddad gap-73 fick stå för trumrummet) Många mail har droppat in i boxen och jag börjar sammanställa allt under morgondagen. Förvänta er länkar till samtliga bidrag på lördag. Stort tack till alla som varit och är engagerade. mvh Jon Redigerat 17 augusti 2012 av Yllet
BluesBoy Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Stort tack till alla som varit och är engagerade. Och ett ännu större tack till dig som drog igång det och sammanställer allt. 🙂
Herbeck Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Och ett ännu större tack till dig som drog igång det och sammanställer allt. 🙂 +1
Jon Rinneby Postat 17 augusti 2012 Trådstartare Postat 17 augusti 2012 Som sagt, filerna beräknas att publiceras på lördag. mvh Jon 1
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Nice 😄 Nån som bara tog en preset från Ozone? Vore jävligt kul. 1
KillwithSkill Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Fick inte vara med. Kan tycka att det är lite fånigt då inget är publicerat än! 😑 Ligger borta på jobb under veckorna och kom hem för nån timme sen och märker att inget har hänt alls här! Behöver 10 min så är jobbet gjort! Till skillnad mot Joachime's mixtävling så var det nästan en månadtill deadline. Nu (förvisso master) var det mindre än tre dygn! Varför just en torsdag? 😏
Jon Rinneby Postat 17 augusti 2012 Trådstartare Postat 17 augusti 2012 Fick inte vara med. Kan tycka att det är lite fånigt då inget är publicerat än! 😑 Ligger borta på jobb under veckorna och kom hem för nån timme sen och märker att inget har hänt alls här! Behöver 10 min så är jobbet gjort! Till skillnad mot Joachime's mixtävling så var det nästan en månadtill deadline. Nu (förvisso master) var det mindre än tre dygn! Varför just en torsdag? 😏 Jo men om man sätter en deadline för att den ska hållas. Det är lika för alla. Man kan inte tillfredställa alla behov. Det kommer nya chanser. Du får gärna vara med och tycka till 🙂 Ska snart publicera vilka som skickat in (dock ej vem som gjort vad såklart) mvh Jon
KillwithSkill Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Jo men om man sätter en deadline för att den ska hållas. Det är lika för alla. Man kan inte tillfredställa alla behov. Det kommer nya chanser. Du får gärna vara med och tycka till 🙂 Ska snart publicera vilka som skickat in (dock ej vem som gjort vad såklart) mvh Jon Du tycker inte att deadlinen är helt åt skogen? 😳 Lika för alla my ass! Lika för alla ÄR det om du ger alla en chans! Hade du vart smart så hade du gett folk åtminstone en vecka! Tror jag ska skapa en remixtävling där deadlinen var kl 16:00 idag! 😱 Men jag tassar ut ur den här tråden och gör nåt annat ist...
Neosus Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Hur mycket tjafs kommer vi att få se sedan och hur många kommer att hoppa på Mikey? Blir intressant att se. 2
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 (redigerat) Ja, kan folk hålla sig nyktra är en större fråga. EDIT: Det är nåt kraftigt fel på min svenska. Redigerat 17 augusti 2012 av Frekvensspektrumanalysator
Jon Rinneby Postat 17 augusti 2012 Trådstartare Postat 17 augusti 2012 (redigerat) Följande har skickat in sin master i tid (rätta mig om jag glömt någon) 1. Bloeas 2. Bluesboy 3. Buringsven 4. Crunchman 5. Dunder 6. Equality (mp3a?!) 7. Frekvenskspektrum 8. Hipsterloffot 9. Mikey 10. ML 11. Neosus 12. Robc 13. Wollie 14. Herbeck 15. Bob Katz Redigerat 17 augusti 2012 av Yllet
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Ska redan nu framföra att jag inte är glad åt "S":en i min master, för det lär diskuteras vilt gissar jag. Det finns å andra sidan goda skäl till dessa "S", för jag tyckte att det var viktigare att få en "ren/klar" master än att trycka ned "S"-ljuden då det dödar Hi-Hat, stråkar, piano etc. ....om nu någon ens är intresserad 🙂 Lycka till alla som varit med! Vänligen Mikey Du har redan laddat och tömt första magasinet i din ursäktskulspruta ser jag 😉 1
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Coolt att Bob Katz är med. Trots att jag misstänker nåt fiffel.
Neosus Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 (redigerat) Ingen ska behöva be om ursäkt om någonting! --förutom jag som mastrar så jäkla illa. 😆 Blir dock kul att se/höra vad ni gjort av s-ljudet sedan. Blir intressant! Redigerat 17 augusti 2012 av Neosus 1
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Ingen ska behöva be om ursäkt om någonting! True.
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Är du snäll och utvecklar det där med fiffel.... Vänligen Mikey Det var inte för att misstänkliggöra dig på nåt sätt jag delade med mig av mina (miss)tankar.
Frekvensspektrumanalysator Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Nej, trodde inte det heller 🙂 Jag blev bara nyfiken på hur du tänkte... Bob Katz är ju ingen liten master-kille, liksom... 🙂 Ett tag fanns här två drloop. En drloop och en drIoop. That's all.
Neosus Postat 17 augusti 2012 Postat 17 augusti 2012 Ett tag fanns här två drloop. En drloop och en drIoop. That's all. Trolleri med andra ord. Fast så behöver det inte vara med "fallet" Bob K.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.