Danne 1 Postat 12 augusti 2012 Postat 12 augusti 2012 Söker en duktig trummis som kan lägga på det sista och nästan viktigaste för låten. Det är en låt som skall släppas som singel. Låten spelades in för ett år sedan, men nya trummor måste läggas på. Känns amatör om trummorna som läget är nu, då jag själv lade på dom (jag som egentligen främst är gitarrist 😳). Behövs ett proffs 🙂 Det är en skön poplåt med någon liten fornnordisk touch som behöver lite lätt brutala bastrummor. Skickar en mp3fil om du är nyfiken. Erbjuder 500 kr om du är rätt man för det.
Mojje Cruncher Andersson Postat 12 augusti 2012 Postat 12 augusti 2012 Skicka en mp3:a du! Vill lyssna så får vi se vad vi kan göra. Piiiz! /Crunch'
JohnRick Postat 12 augusti 2012 Postat 12 augusti 2012 ...och om Cruncharn ovanför avböjer kan jag alltid pitcha in. Har bara två st i pipelinen, så ingen väntetid att tala om.
Mojje Cruncher Andersson Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Var inte alls ute efter att var först! Mest för att sånna här projekt är kul som attans. JohnRick fixar dina trummor på nolltid med fantastiskt resultat och bra drag i trummorna Danne! Ville mest höra om det var "en låt för mig" typ! He he he! Piiiz! /Tha' Crunch'
Danne 1 Postat 13 augusti 2012 Trådstartare Postat 13 augusti 2012 Kul att det är flera som nappade på o lägga på trummor:) Chruncher: Så du menar att jag ska satsa på JohnRick istället för dej, ödmjukt sagt 🙂 JohnRick: Kan du lägga på akustiska trummor oxå, eller är det bara digitalt? Va inne och kollade runt lite på din hemsida. Gargle: Tvivlar inte på att du gör det bra, men 500 är tyvärr det jag kan erbjuda.
aROCKER Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Jag slår på burkar också! Tror jag pm:ade dig!?
Mojje Cruncher Andersson Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Jag kan inte leverera akustiskt. /Crunch'
Top Floor Studios Postat 14 augusti 2012 Postat 14 augusti 2012 Jag kan leverera akustiskt och med hög kvalitet. Trummor är vad vi sysslar med. Tyvärr inte för så lite som 500 spänn för en låt, men om du ändå är intresserad och kan tänka dig att höja din budget så hojta till på info@topfloorstudios.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.