Jump to content
Annons

Mycket tjafs! Hårdare moderering.


drloop (oregistrerad)

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)

Inte kul att se alla tråkiga kommentarer på forumet just nu.

Jag kommer att vara mycket hårdare i min bedömning och utdela varningar och stänga av medlemmar för ett tag.

Bara så ni vet och förhoppningsvis lugnar ned er innan jag behöver stänga av någon.

Vill passa på att påminna er om forumreglerna.

https://www.studio.se/index.php/topic/149-forumregler-viktiga-att-ta-del-av/

Vill speciellt påminna om denna.

2. Konversera bemötande.

Du måste konversera på ett trevligt och bemötande sätt för att få delta i diskussionerna. Meddelanden som är aggressiva, vulgära, obscena, hotfulla, religiöst laddade, hetsar mot folkgrupp eller på något sätt går emot gällande lagstiftning kommer att raderas. Användare som postar inlägg inom någon av ovanstående kategorier, kommer först få varningar och därefter vid upprepade tillfällen mista sitt medlemskap.

Med konkreta belägg och en bra dos ödmjukhet blir responsen och den allmänna tonen mycket trevligare!

Och varför inte titta på dessa tips så budskapet blir tydligare och missförstånd kan undvikas.

https://www.studio.se/index.php/topic/14766-27-genvaegar-till-baettre-spraak/

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Undrar varför det alltid knasar på helger?

Det är väl som vanligt; När spriten rinner in så rinner vettet ut - åtminstone hos vissa... 😉

Bra att det blir hårdare moderering. Ibland blir det ganska irriterande med allt tjafsande - men som väl är så har jag väldigt lång stubin...

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Det är väl som vanligt; När spriten rinner in så rinner vettet ut - åtminstone hos vissa... 😉

För mig är det tvärtom...blir lugnare av alkohol. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Been comin a long time ... eller?

En del brukar ju bli mer produktiva när de dricker...men tydligen inte alla.

Hehe, tycker inte det är nåt fel på produktiviteten. Det är bara det att det produceras kopiösa mängder skräp. m109.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Vill passa på att påminna er om forumreglerna.

https://www.studio.se/index.php/topic/149-forumregler-viktiga-att-ta-del-av/

Vill speciellt påminna om denna.

2. Konversera bemötande.

Du måste konversera på ett trevligt och bemötande sätt för att få delta i diskussionerna. Meddelanden som är aggressiva, vulgära, obscena, hotfulla, religiöst laddade, hetsar mot folkgrupp eller på något sätt går emot gällande lagstiftning kommer att raderas. Användare som postar inlägg inom någon av ovanstående kategorier, kommer först få varningar och därefter vid upprepade tillfällen mista sitt medlemskap.

Med konkreta belägg och en bra dos ödmjukhet blir responsen och den allmänna tonen mycket trevligare!

Och varför inte titta på dessa tips så budskapet blir tydligare och missförstånd kan undvikas.

https://www.studio.se/index.php/topic/14766-27-genvaegar-till-baettre-spraak/

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jo en sak till, om ni skall tjata på en moderator hur orättvist nåt är.

Läs en gång till i forumreglerna, och repetera speciellt regel nummer två, den inkluderar även moderatorerna.

Efter du läst reglerna och du känner dig helt 100% säker på att du inte passerat någon gräns kontakta först då en moderator.

Och gnäll inte som barnungar jag har fått en varning, men det var ju han som ..... ja ni fattar.

Ni är vuxna människor, inte femåringar eller?

Så nu återgår vi till vardagen.

Trevlig måndag!

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...