Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Söndagens OS-avslutning verkar bli rena nostalgitrippen. Spice Girl ska återförenas, och som om detta inte vore nog lär artister som Kate Bush, Fatboy Slim, Kaiser Chiefs, One Direction och Madness vara med. Allt är naturligtvis, än så länge, bara rykten.

Annons
Postat (redigerat)

Det skrivs även om att Take That, The Who, Queen, Paul Weller, One Direction, Pet Shop Boys, Elton John, Rolling Stones och Ray Davies från Kinks ska delta.

Redigerat av SadamJR
Postat

Låter som man får kolla in det då...

Postat

jag blev mest förbannad när de inte tog med radiohead i sin popkulturhistoriska genomgång i invigningen, så jag hoppas på upprättelse i avslutningen.

Postat

Skulle vilja ha med 80-talets bästa band, Prefab Sprout, men så blir det inte.

Ah, men har du hört Prefab-Paddy McAloons "I Trawl The Megahertz"? Off topic...men oj så vacker!

Postat

Ah, men har du hört Prefab-Paddy McAloons "I Trawl The Megahertz"? Off topic...men oj så vacker!

Nä, skulle gärna höra den, men plattan är väl omöjlig att få tag på. Vet du någonstans man kan höra den på nätet? För mig är han en av de största låtskrivarna. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om honom och hur bandet kvästes av den där jävla Muff Winwood, men det får va. Tillbaka till OS-avslutningen.

Postat

Nä, skulle gärna höra den, men plattan är väl omöjlig att få tag på. Vet du någonstans man kan höra den på nätet? För mig är han en av de största låtskrivarna. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om honom och hur bandet kvästes av den där jävla Muff Winwood, men det får va. Tillbaka till OS-avslutningen.

Finns säkert på Youtube.

Postat

Ja, jag vet inte. Det är som sagt bara rykten. Allt är hysch-hysch. Vilka artister skulle ni vilja dök upp?

Beatles hade ju vart coolt! Svårslaget i allafall 😉

Postat

Ger mig tusan på att McCartney kommer göra nå'n grej....han är ju liksom England personifierad 🙂

Sätter ett sharkfin-plektrum på att han kommer och gör "The End"....and in the end...the love you take, is equal to the love...you make....

Postat

Om nu Madness skulle vara med så vore det ju askul 😮🥰 Håller med Fidden och tycker att det vore kalasmaxat om nu Radiohead dök upp 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.