Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Köra en DAW genom Crossover? Det låter inte så smidigt, men tycker du att det funkar "utmärkt" så.

.reg-filer öppnas med Registereditorn i Windows. Det är därför det inte händer något när du öppnar den på Macen, den ses som en ren textfil.

Öppna Crossover istället och nå Registereditorn därifrån. Importera reg-filen.

Postat

Köra en DAW genom Crossover? Det låter inte så smidigt, men tycker du att det funkar "utmärkt" så.

.reg-filer öppnas med Registereditorn i Windows. Det är därför det inte händer något när du öppnar den på Macen, den ses som en ren textfil.

Öppna Crossover istället och nå Registereditorn därifrån. Importera reg-filen.

1 Tack för svar

2 Vad är DAW?

3 Hur kan jag ladda ner registereditorn eller "regedit"?

Postat

1 Tack för svar

2 Vad är DAW?

3 Hur kan jag ladda ner registereditorn eller "regedit"?

2. Digital audio workstation

3. Den finns i Windowskatalogen, men ska du kopiera över den till din Mac så behöver du säkert kopiera en del andra filer för att regedit ska fungera över huvud taget.

Postat

3. Du har en registereditor i Crossover som påverkar Crossover-miljön på samma sätt som registereditorn i Windows.

Postat

Kollade aldrig videon men jag kör FL studio på OS X 10.7.3 Kör den genom Wine Bottler och det funkar finfint.. Regga FL studio via en reg fil!? Är det inte nåt Crackat elände du pratar om nu då? 😱 Wine bottler här: http://winebottler.kronenberg.org/

Postat

Kollade aldrig videon men jag kör FL studio på OS X 10.7.3 Kör den genom Wine Bottler och det funkar finfint.. Regga FL studio via en reg fil!? Är det inte nåt Crackat elände du pratar om nu då? 😱 Wine bottler här: http://winebottler.kronenberg.org/

kolla! det var jag som skrev detta för ett tag sedan och du svarade: //forum.studio.se/index.php/topic/94190-fl-studio-pa-mac-cpu/page__fromsearch__1

Kör du lion eller mountain lion? För jag har provat med winebottler och det funkar inte... Jag körde FL på min PC förut och då reggade jag den, så jag har kvar regfilen. Men eftersom reg-filen inte är ett .exe-program så kan den inte öppnas i winebottler.

Nej jag pratar inte om att cracka men om man gör det skulle man inte behöva reg-filen.

Hur gjorde du? registrerade du, kör demo eller crackade du?

tack

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.