Miklo Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Samson resolv är snorbillig och har fått bra recensioner
Demonproducenten Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Varför inte subben som tillhör serien? http://www.sweetwater.com/store/detail/HS10W/
Bullerbyn Postat 5 augusti 2012 Trådstartare Postat 5 augusti 2012 Varför inte subben som tillhör serien? För att jag inte tycker den är ett dugg prisvärd!
Demonproducenten Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 För att jag inte tycker den är ett dugg prisvärd! kan du utveckla det lite?
crillemannen Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 För att jag inte tycker den är ett dugg prisvärd! Jaha varför inte? Om du inte vill ha en billig typ datahögtalar-sub så är det nog en av de mest prisvärda subbar på marknaden. Har fått bra recensioner också.
Guitar Nilsson Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 (redigerat) Om du lyssnat på Yamas sub i ett rum med knepig akustik kan det ju vara rummet som gör den "inte ett dugg prisvärd". Redigerat 5 augusti 2012 av Guitar Nilsson
Henric Svensson Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Har själv HS-50 med tillhörande sub - funkar bra! Som sagt brukar vara rummet som är det stora problemet!
van Caine Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Har HS10 både som stöd till mina främre HS80 och LFE med mycket gott resultat. Det är aldrig en god idé att mixa olika märken om man inte är duktig på att ställa in dom, eller använder den som ren LFE (Low Frequence Emitter, den rena basutgången, .1-högtalaren, i exempelvis 5.1-system). Ska den komplettera andra högtalare så måste crossovern vara anpassad, annars får man allvarliga problem.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.