Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Snoop Dog har bytt namn till Snoop Lion och ska sluta rappa om guns and bitches och sånt. Istället ska han börja sjunga reggae. Detta "avslöjas" i hans nya dokumäntär. Vad tror ni?

Är det på riktigt eller gör han lite av en Joaquin Phoenix?

http://www.youtube.com/watch?v=MTqyV5Kw9Ss

Redigerat av klasho
Annons
Postat

Ja litegrann pajas är han men han funkar i små doser ibland som när han gör gästspel i låtar. Som i den här eminenta låten:

Postat

Vad han än gör så är han en riktig tönt som jag ser det.

Han bryr sig inte om vad folk tycker och bjuder på sig själv, sen gör han mestadels skit nuförtiden men han är inte en tönt för det.

• Gilla 1
Postat

Aha där ser man, jag tycker dr dre's album the chronic är något av det bästa som gjorts i rapväg. Och snoop är med på det albumet.

Jag läste någonstans att han fortfarande var medlem i rollin 20 crips.

Postat

sen gör han mestadels skit nuförtiden

Så jag antar att du inte hyser så stort hopp på hans reggaeskiva då? 😛
Postat

Aha där ser man, jag tycker dr dre's album the chronic är något av det bästa som gjorts i rapväg. Och snoop är med på det albumet.

Faktiskt!
Postat

Han bryr sig inte om vad folk tycker och bjuder på sig själv, sen gör han mestadels skit nuförtiden men han är inte en tönt för det.

Som jag ser det skrev jag. Läs lite mindre slarvigt.

Postat (redigerat)

Så jag antar att du inte hyser så stort hopp på hans reggaeskiva då? 😛

Första singeln "La La La" var väl helt okej

funkar som vaggvisa

Redigerat av Miklo
Postat

patois?

Det är väl den jamaikanska versionen av engelska kan man säga. Sätt på en dancehallåt så förstår du.

Tycker låten är grym, men sen är jag sen redan innan svag för beatet.

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Är väl lika bra att han provar nåt nytt, han har kännts rätt ointressant i många år nu.

Inte min kopp med dynga men.....

Postat

Känner personligen att det kunde vart värre..Lejon är väl ändå rätt respektabelt. Kunde vart dvärg-makak eller opossum. Hur musiken låter ska bli spännande att höra.

Postat

Känner personligen att det kunde vart värre..Lejon är väl ändå rätt respektabelt. Kunde vart dvärg-makak eller opossum. Hur musiken låter ska bli spännande att höra.

Bläddra upp lite

Postat

patois?

Det är väl den jamaikanska versionen av engelska kan man säga. Sätt på en dancehallåt så förstår du.

jepp, uttalas patt-o-wah

Är det på riktigt eller gör han lite av en Joaquin Phoenix?

Så är han for realz då?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.