Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej gott folk. Eller snarare godnatt, med tanke på tiden.

Nu är det så att jag under en längre tid velat lägga i en högre växel gällande musiken. Antingen den akustiska jag syslar med, eller den elektroniska. The point is, tiden rinner iväg & det är dags att komma igång nu, om det ska bli något av det här. Därför söker jag högst seriösa människor som vill ingå sammarbete såsom ett band eller liknande. "Förtydligande" - Detta gäller i första hand elektron.

Tanken med det hela är att vi antingen genom att ses eller genom att skicka till varandra (eller både och) jobbar fram diverse projekt och låtar som vi sedan ger iväg på demo när vi kommer dit. Grundtanken är väl house/dance musik, men jag är absolut inte omöjlig. Väldigt öppen för bl.a trance med för den delen, eller annat. Huvudsaken är musiken.

För tillfället använder jag FL studio, har hållt fast vid det eftersom jag började redan som fjortånåring. Dock kommer jag inhandla en Mac nu kommande månad/månaden efter, och då blir det Logic, var tanken. Men detta kan vi diskutera vidare, när och om det blir aktuellt med vilket program vi ska använda.

Det har diskuterats mycket förr i tiden med folk från min sida, och det blir aldrig riktigt av. Därför söker jag dig/ev. er som till 100% vill gå in för detta.

Om detta låter intressant är du varmt välkommen att skriva här i tråden, vad du har för erfarenhet/spelar för instrument/har för specialiteter etc. Det du kan bidra med. Annars finns jag också genom PM eller via mailen min för direktkontakt (joelliljekvist@live.se). Hoppas vi hörs!

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.