Coffeemidget Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 12 april 2005 av Maximiliananthony Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag HAHA! 😄 kanske lite hårt att dra all metal över en kant men i många fall är det inte mycket mer än dessa 20 sekunder 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 tja... ordet "världsklass" känns lite utslitet, så vad finns att tillägga? Jo, man kan ju alltid citera Judas Priest; väljer ett par fraser på måfå: " Hellrider Breaking their will Hellrider In for the KILL " /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 Även som hård metal-diggare så måste jag säga att du har fångat allt i ett nötskal! 😎😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 6 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2005 Ja drar ju inte all metal över kanten.. Bara den med kastratskrik och neverending texter om "stål" "kraft" "input allehanda power ord"... Gillar ju metal annars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 Ja drar ju inte all metal över kanten.. Bara den med kastratskrik och neverending texter om "stål" "kraft" "input allehanda power ord"... Gillar ju metal annars Manowar, verklighetens absoluta svar på Spinal Tap, hade ju med orden "Hell" eller "Steel" i varenda skiv- och låttitel, tills de satte punkt för alla diskussioner med "Hell of Steel". Fantastiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lethal Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 äh, du glömde ju solot! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 6 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2005 äh, du glömde ju solot! Sanningen är att jag e värdelös på snabbhet när de gäller solon 😎 Spelade ju mest klassiska stycken på akustisk gura så elgureskillsen led lite av det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kernel1 Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Mycket rolig! Håller med föregående talare om att det fattas ett pampigt solo, men i övrigt... i hel genre på 20s. Inte dåligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Hela företaget garvade när jag lirade det här... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Många parodier nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Nej, nej! Var är dubbelkaggen? Powermetal utan dubbelkagge är som julafton utan att granen brinner upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 7 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 7 mars 2005 höhö.. Dubbelkagge va på G, men jag orkade inte fiffla mer med den. ... eller orkar jag?... 😆😆😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Avskyr stilen och därför också parodier på det.... ... även om det kan va lite småkul... schysst vibrato på sångaren hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Jag säger bara HAHAHAHAHA... 😆😆😆😆😆😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 7 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 7 mars 2005 Avskyr stilen och därför också parodier på det.... ... även om det kan va lite småkul... schysst vibrato på sångaren hehe hmm. Även om jag inte riktigt vet vart jag ska hitta de vackra i P-metal så får nog de flesta banden i genren cred för att ha kraftiga röster. synd bara attr de måste vråla så 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Musiker Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 NICE! 😛 Där fick du till det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 höhö.. Dubbelkagge va på G, men jag orkade inte fiffla mer med den. ...eller orkar jag?... 😛😆😆 Men om du vägrar göra dubbelkagge så faller ju hela din parodi. Dubbelkagge ÄR powermetal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 7 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 7 mars 2005 höhö.. Dubbelkagge va på G, men jag orkade inte fiffla mer med den. ...eller orkar jag?... 😱 😱 😱 Men om du vägrar göra dubbelkagge så faller ju hela din parodi. Dubbelkagge ÄR powermetal. jag vägrar inte.. Jag orkar inte.. Dehär e egentligen en jättegammal parodi som ja gjorde för et bra tag sen som jag tänkte göra om bättre, men orket tröt efter intror så ja la ner det. Men tänkte att nån annan kanske tycker den va kul som den va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Helt rätt!! 😱 80 % av alla power metal band låter så.. hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Helt rätt!! 😱 80 % av alla power metal band låter så.. hehe Resterande tjugo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Jag säger bara HAHAHAHAHA... 😱😱😆😆😆😄😱 Hakar på Myrli....ASG... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Länken funkar ju inte? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 7 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 7 mars 2005 Länken funkar ju inte? 😱 den e nog bara temporärt nere. prova senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Jag vill oxå höra! styr upp det nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kunoapa Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Fixa länken! Jag vill höra den igen, låg dubbelvikt förra gången! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 hmmz.. Ska väl hackelera dehär då. verkar som om pepparbunkern inte funkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kunoapa Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Tack så mycket, nu funkar den igen och jag ligger dubbelvikt även denna gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 Tack så mycket, nu funkar den igen och jag ligger dubbelvikt även denna gång! vilken vek du dig på annars? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 *ASGARVAR*, så jävla bra! Håller med de flesta andra, du har verkligen fångat powermetal känslan. Powermetal består ju mest av texter som: Fire of steel, the dragons fly with wind in the sky, the king is proud, warriors of might"... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.