Casperfren Postat 23 juli 2012 Postat 23 juli 2012 Det känns som att paypal och swedbank kommer från helt olika världar. Hur får man det att funka? Mvh
Casperfren Postat 23 juli 2012 Trådstartare Postat 23 juli 2012 Ah okej, fixat man skulle verifiera kortet och då kan man betala med kortnummer
ramoand Postat 27 april 2013 Postat 27 april 2013 Kör du med verified by visa? Jag ska göra en liten överföring via paypal och har fått en inbjudan via mail (har inget paypalkonto). Men e-kort funkar ju inte och när jag ska fylla i kortnummer så finns inget fält för verified by visa. Kör inte paypal med verified by visa eller hur funkar det? Jag har Swedbank.
Casperfren Postat 27 april 2013 Trådstartare Postat 27 april 2013 När du har verifierat kortet, på swedbanks hemsida skriver du kortnummret där det ska vara. Mvh
erikknoo Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Paypal e så jäkla smidigt, love it! Swish också för den delen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.