Jump to content
Annons

Hyr in dig som producent eller med ditt band - Reducerade priser i augusti pga lång mixningsperiod

Recommended Posts

Postat (redigerat)

I augusti ägnar jag dagarna i studion åt mixning fram till eftermiddagen. Efter det släpper vi eftermiddag/kväll/natt till kraftigt reducerat pris.

Guldläge för band med tight budget att spela in med min assistent, eller för utomstående tekniker/producenter att hyra in sig till egna inspelningar, förslagsvis med min assistenten som studioansvarig/assistent.

Studion ligger i Göteborg och är från början byggd av sveriges radio. Ytan är på över 300 kvadratmeter fördelat på 4 olika rum + kök och innergård. Stora inspelningsrummet är på ca 70 kvm, det lilla på ca 20 kvm, kontrollrummet på 40 kvm, och loungerummet på ca 40 kvm.

Bilder och info hittar du på

http://www.topfloorstudios.se

eller

http://www.facebook....topfloorstudios

Direktmail: jakob@topfloorstudios.se

post-6641-0-42906900-1342963946_thumb.jpg

Redigerat av Top Floor Studios
Annons
Postat (redigerat)

Och - om detta passar bättre i "säljes"-avdelningen, så ber jag om ursäkt och hoppas att någon med moderator-makt flyttar det hela. Om det däremot passar bättre här så är väl allt frid och fröjd.

Om det inte är tillåtet alls så är det bara att radera.

Redigerat av Top Floor Studios
Postat

tack för tipset - kan va bra att veta om det skulle behövas längre fram nån gång

såg ut som en miljö man skulle trivas i 🙂

Postat

Ett annat tips är att sätta in en annons i stället.

Det var därför jag skrev att nån moderator gärna får ta bort det hela om det ses som ofint, jag är helt okej med det.

Jag funderade på att sätta in det i "säljes", men där kändes det också fel att lägga det.

tack för tipset - kan va bra att veta om det skulle behövas längre fram nån gång

såg ut som en miljö man skulle trivas i 🙂

Bara att höra av dig i så fall 🙂

du köpte allt som behövdes men glömde att skriva vart man ska. hahahah! klockrent!

Köpte allt som behövdes?

Ja, det var ju faktiskt lite klantigt av mig.

• 4 veckor senare...
Postat

Hallå! Detta verkar intressant!

Jag undrar om studion ligger i Centrala Göteborg, om inte vart ligger den?

Är det möjligt att hyra in sig endast för några timmar/dagar eller måste man binda sig en längre tid?

Om det är möjligt med en kortare visit, vad ligger priserna på?

//Michael Hansen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.