Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons

Strömbrytaren är trasig. Om det är garanti kvar på monitorn, kontakta ditt inköpsställe. Annars lämnar du in den på reparation.

Jag har ibland glappkontakt i mina A7:or . Då tänds inte det blå dioden som indikerar att de är på, när jag sätter på strömbrytaren. Det kan räcka det att knacka lite på monitorn så tänds dioden. Det händer högst en gång i månaden per monitor. Garantin har gått ut och felet kan jag leva med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kände på mej att dom här jävla brytarna inte är att lita på, idiotiskt.

Blir att stänga av med el-dosahädanefter 🙂 precis som jag gjort fram tills för nån månad sen när jag börja "testa" switcharna.

Så går det när du ska använda sakerna, då förstör du dem. 🙂

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom den är köpt i Tyskland så är det bäst att du vänder dig dit. Annars är det danska Futureware som är distributör för Norden, så de kan reparera alternativt skicka reservdelar till återförsäljaren, som i så fall kan fixa det.

Brytaren är väldigt enkel att byta, men eftersom du bör ha garanti kvar, så ska du inte ge dig på det själv, utan låta återförsäljaren ta hand om det. A7X-modellen har ju inte funnits så länge att fabriksgarantin på 5 år har hunnit gå ut ännu...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...