tordA Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 (redigerat) Mäster O (Olsberg alltså) är det inte dax att dela ut en Ukulele snart ?? 😄 Redigerat 6 mars 2005 av Olsberg
Björn Olsberg Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 (redigerat) Vi ligger och bevakar så mycket vi kan 🙂 Alla får gärna hjälpa till med att kolla vem som gör att mätaren slår över till 100000 (och vilket inlägg det är). Skicka sedan ett PM till mig. En sockerbit: vi som obestridlig jury avgör om inlägget är bra eller dåligt. Är det ett bra inlägg så utlovas ett litet pris! EDIT: Ändrade rubrik från "snart hundra 1000" och flyttade till nyheter, Redigerat 6 mars 2005 av Olsberg
L.C Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 (redigerat) Hmmm ingen ledtråd till vad priset är? Men 100 000 är en anledning att fira. Veteranerna kanske skulle göra en låt om det med 🙂 Redigerat 6 mars 2005 av L.C
Björn Olsberg Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Hmmm ingen ledtråd till vad priset är? Nej, det får inte bli någon hype kring detta. Se det som en liten extra krydda och inte som en tävling 🙂 Men det är ju skumpaöppning för oss alla ikväll! Riktigt härligt att forumet har blivit så stort och trevligt. Var är förresten Lasse Mongo? Han måste ju vara med och skåla för bövelen.
Shadows Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Var kan man se det totala antalet inlägg då? Såg det nu... statistiken på förstasidan där det står vilka som är inloggde ifall någon annan undrar
Shadows Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Var är förresten Lasse Mongo? Han måste ju vara med och skåla för bövelen. Han och nattvaktaren.
herwhisper Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Ja nu är det fram med partyhattarna och skumpan. Thohoo!!! 😄
VacUm Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Ååh vad alla kommer skriva mycket duktiga, intressanta och hjälpsamma inlägg ikväll. Ska bli skoj! 😄
Shadows Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Woho jag tog det... hehe får man en kaffe och en muffins nu eller?
Vallhagen Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Woho jag tog det... hehe får man en kaffe och en muffins nu eller? ...och hur många inlägg totalt på forumet mellan kl. 19.24 och 19.25.... fler som fåfängt försökte träffa rätt 😉 ?? Hur som helst: Grattis o skål! Själv har jag en skitsnygg Brownieskaka i ugnen... /Bengan
Shadows Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Ja hehe jag blev lite paff att jag fick det. När jag skrev mitt inlägg så var det 99993 inlägg och när jag postat så var det 100000.
L.C Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Grattis Shadows! 🙁 Fasen vart var jag egentligen när det här höll på??? 😄 *slår huvudet i bordet*
Björn Olsberg Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Melodifestivalen 2:a chansen, kanske? 😄 Det rullade som bäst när inläggen rasade in.
Lundin Postat 7 mars 2005 Postat 7 mars 2005 Ja hehe jag blev lite paff att jag fick det. När jag skrev mitt inlägg så var det 99993 inlägg och när jag postat så var det 100000. Grattis.. hur känns det? har du ett sånt där euforiskt leende på läpparna som aldrig vill släppa..eller passerade det som ett vanligt myggbett 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.