Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag ska flytta till sthlm ännu en gång nu till hösten och tänkte börja hör mig för om det finns folk att starta band med eller börja spela med?

jag är främst gitarrist men tycker att det är skoj att spela bas också. Har lirat till o från med alla möjliga sorters band de senaste 15 åren, är 30. jag älskar att skriva musik men har inget problem med att luta mig tillbaka o spela andras musik heller. Jag vill helst spela rock/hårdrock/metal...

Annons
Postat

När flyttar du upp? Vi i The Rockford Heroes är återigen på jakt efter en basist. Helst nu.

Fokus ligger på eget material, där en del av det inspelade finns på länken, men vi håller också på att repa in ett par cover-set. Fast vi har som sagt inte haft någon vidare tur med basister 🙂

Postat

Ja men det var riktigt trevlig musik det där! Jag kommer hemskt gärna o provar men, jag kommer inte till sthlm förrän 17 sep. så det är ju efter sommaren. Försökte kolla igenom oändliga mapparna med inspelningar om jag hade nåt med kul bas men hittade bara en lite ploj inspelning jag gjorde av rush - freewill utan sång. Kul bas är det iaf:)

http://snd.sc/NfYyCZ

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.