Jon Rinneby Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 (redigerat) Hej vänner. För er som inte känner mig så heter jag Jon Rinneby och driver studion Sound of wool samt den fantastiska pluggbloggen. Såhär i sommartider har jag en hel del luckor i programmet och därmed lite extra tid att jobba med olika projekt. Är du i behov av hjälp med mixning, mastring eller kanske bara lite feedback? Tveka inte att höra av dig här via på PM eller på mailet från min hemsida (där finns även ljudexempel och fina referenser) Fortsatt trevlig sommar, så hörs vi. mvh Jon Redigerat 5 juli 2012 av Yllet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DionHarris Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Oj vad jobbigt plötsligt det här fantastiska erbjudandet kom. Är inte förbered alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 5 juli 2012 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2012 Oj vad jobbigt plötsligt det här fantastiska erbjudandet kom. Är inte förbered alls. Så så, ta't lugnt, det är bara att höra av dig när du känner dig redo 🙂 mvh Jon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cypher Postat 5 juli 2012 Dela Postat 5 juli 2012 Fan va fett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.