Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det verkar riktigt konstigt här på lyssningen? Varför måste man ladda ner en låt för att lyssna på den? Make sense? Nej verkligen inte! Finns det ingen online-spelare?

Annons
Quarryman (oregistrerad)
Postat

Lyssnar aldrig på låtar härifrån sen man blev tvungen att ladda ner, för krångligt.

Postat (redigerat)

Själv använder jag Youtube som funkar utmärkt här. Jag lyssnar bara på andras låtar om det är Youtube då jag vet att det alltid funkar. Laddar aldrig ner nåt då jag oftast lyssnar med jobbdatorn, och jag vill inte ladda ner nåt på den. Undviker även Soundcloud och andra tjänster då det har krånglat för ofta hos mig när nån skickat en sån länk till mig.

Redigerat av Erik dP
Postat

Det funkar ju med YouTube, men det är bökigt att bädda in spelaren här, och det känns som en nödlösning. En flashspelare skulle underlätta.

Postat

Har ni missat Olsbergs svar i denna tråden?

Om nån kan och vill hjälpa till att fixa en spelare så tror jag att det är helt okej. Bara att höra av sig till Admin.... 😑

Jag kan då inte! 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.