gson Postat 5 mars 2005 Dela Postat 5 mars 2005 Förslag på ett enkelt o bra program som hindrar kapning. Måste funka på Win98. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 mars 2005 Dela Postat 5 mars 2005 Bluffstopparen från konsumentverket ska funka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 5 mars 2005 Dela Postat 5 mars 2005 Men bluffstopparen funkar då alltså inte på Win 98... Programmet Bluffstopparen skyddar ditt telefonmodem från att modemkaparprogram tar över modemet och ringer upp dyra utlands- eller satellitnummer. Bluffstopparen fungerar om du har Windows NT, 2000 och XP, men inte om du har operativsystemen Windows 95, 98 eller ME. Nuvarande version av Bluffstopparen (1.10) är från november 2004. //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 mars 2005 Dela Postat 5 mars 2005 Dumt av mig att inte läsa vad det stödde... Jag kom bara ihåg att det var ett rekommenderat program mot modemkapning. My bad. men bra tips för alla de som inte kör 98 kanske då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 6 mars 2005 Dela Postat 6 mars 2005 tips: ring telia o spärra för utlands nr, gratis om du nämner att du misstänker att du blivit kapad. Då slipper du va orolig för åtminstone höga utlands räkninar......... det var ju inte svaret på din fråga men ändå............ robc ************* tyck gärna till om mitt senaste alster https://www.studio.se/index.php?showtopic=9232 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.