Jump to content
Annons

Slate virtual tape machine

evilrocker

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Hur mycket de sågar andras pluggar i sina reklamfilmer, säger förstås inte särskilt mycket om verkligheten, eller hur? Det finns ju också folk som bestämt hävdar att det blir enorm skillnad på ljudet om man byter elkabel till förstärkaren... 😛

En oberoende shootout med ljudexempel där man kan avgöra själv, hade varit intressant. Reklamsnack om hur fantastisk deras plugg är och hur dåliga alla andras är, säger ingenting alls.

En sådan test är kanske något för tidningen att ta upp...?

Såga konkurrenters vara är inte seriöst. Låt produkterna tala för sig själva istället. Har testat Waves version och var inte imponerad. Men det är jag det. Andra kanske tycker annat. Att påstå sin produkt är det bästa som hänt sen Kalles Kaviar, det hör man ju alltid från pluggföretagen när de släpper nytt. Det hör till säljsnacket och inget man fäster sig vid.

Dela på andra sajter

Såga konkurrenters vara är inte seriöst. Låt produkterna tala för sig själva istället. Har testat Waves version och var inte imponerad. Men det är jag det. Andra kanske tycker annat. Att påstå sin produkt är det bästa som hänt sen Kalles Kaviar, det hör man ju alltid från pluggföretagen när de släpper nytt. Det hör till säljsnacket och inget man fäster sig vid.

mm Håller med dig tror jag avstår denna gången, dom slipar diamanten i förväg sedan är det bara kol man får , av vaktar

Dela på andra sajter

Men jag blir lite nyfiken på denna slipade superamerikaniserade affärsman, vem är han egentligen?,förutom att han driver ett framgångsrikt företag som producerar grymt bra pluggar till mänskliga priser. Han pratar alltid om sina inspelningar och produktioner i samband med sina plugg releaser, vad har han gjort?? spelar han själv? vilka band har han spelat in/mixat/proddat???? någon som vet????

Dela på andra sajter

Men jag blir lite nyfiken på denna slipade superamerikaniserade affärsman, vem är han egentligen?,förutom att han driver ett framgångsrikt företag som producerar grymt bra pluggar till mänskliga priser. Han pratar alltid om sina inspelningar och produktioner i samband med sina plugg releaser, vad har han gjort?? spelar han själv? vilka band har han spelat in/mixat/proddat???? någon som vet????

enda jag vet att han är en grym trummis! sedan Nada !

Dela på andra sajter

Det är väl det han är känd för? Trummor och trumsound. Duktig ljudtekniker, tydligen anlitad mycket.

exactly, men vad har han gjort??? skulle gärna vilja höra något han är inblandat i.......

Dela på andra sajter

myspace.com/blackline e hans band. dom har han ju haft ssd-demos på.

Och angående sälja, tro fan att man vill sälja om man har eget företag.

Av egen erfarenhet så ville jag ju inte sälja så lite som möjligt...

Dela på andra sajter

Off topic. Tror Steven är en robot, sättet han pratar, dessutom blinkar han aldrig...

/Jon

Han e nog inte ens robot, han är helt digital 😉

Dela på andra sajter

Tack för länken.....

Angående att sälja så hyser jag största respekt för den mannen, det är en slipad jävel som säkert bor i sjukt stort hus,

med onödigt mycket italienska sportbilar.............och det är vi amatörjudtekniker som betalar hans räkningar....... 😉

Redigerat av Burnie
Dela på andra sajter

http://www.youtube.com/watch?v=jSAqe_sKBx8&feature=player_embedded

kanske du får några svar här 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.