andla (oregistrerad) Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 Hej! Har startat en topplista med musiklänkar. Min tanke var att försöka skapa lite mer aktivitet för besökare. Du kanske vill ha några besökare till din sida och blåsa lite liv i den. Samtidigt kanske du har några besökare som är lite nyfiken på topplistan. Just nu så gör jag detta inlägg till några musikforum och om du lägger in din sida nu så lovar jag att du kommer få en hel del besökare så länge inläggen är färska. Om tillräckligt många lyckats lägga in sidor så kommer aktiviteten vara konstant eller till och med öka. Själv tycker jag det är kul att driva en topplista och se den växa och få liv men inte utan att det kostar en hel del möda att ge andra inspiration. Hoppas att vi ses, Välkommen. --------------------------------------------------------- MusikToppListan http://www.toplist4free.com/script/listen/4508/index.html
hammagrella Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 Nu har jag testat. Har 1400 besökare just nu. Låt oss kolla om det kommer några till då.... 😮
andla (oregistrerad) Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Hittar inte dig på topplistan. Har du tryckt på länken tillbaka? MVH Andla
Pluffo Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Skoj! Det här påminner mig om de topplistor som brukar finnas i emulatorträsket. Coolt!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 dax att gå in på hammagrella.se och sätta en tyngd på F5 över natten..
D Vibe Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 Sådärja, har lagt in min sida nu 😆.. Skadar juh inte med lite publicitet 😆 /Daniel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.