ViktorDenStore Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 * LÅTNAMN: Just in my dreams * ARTIST/GRUPP: WinterSun * GENRE: Rock * LÅTLÄNGD: 04.31 * KOMPOSITÖR: Viktor Löfgren & Cecilia Bergman * TEXT: Jonas Söderström * PRODUCENT: Viktor Löfgren * EV. MEDVERKANDE: Robert "Robby" Trönninger (Forum Alias: Osiris) * INSPELNINGSÅR: 2004 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 6.2 mb * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag lade ut den här låten i höstas, men då i ett helt annat skick än nu. Därför tänkte jag att det vore kul att höra era synpunkter på den nu när låten är helt klar. 😲 Trevlig helg
Palleman (oregistrerad) Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 Skön låt. Tyvärr så är jag bara nybörjare på musikproduktion inte ge dig synpunkter på skälva produktionen. Men det låten skulle bli bättre utan en hel del av de spaceiga ljuden. Men det är bara min smak. Låten var annars väldigt skön. Hoppas du/ni vet om att det redan finns ett Wintersun. Fast det bör ni redan veta. om inte så kolla http://www.wintermadness.net
ViktorDenStore Postat 5 mars 2005 Trådstartare Postat 5 mars 2005 Skön låt.Tyvärr så är jag bara nybörjare på musikproduktion inte ge dig synpunkter på skälva produktionen. Men det låten skulle bli bättre utan en hel del av de spaceiga ljuden. Men det är bara min smak. Låten var annars väldigt skön. Hoppas du/ni vet om att det redan finns ett Wintersun. Fast det bör ni redan veta. om inte så kolla http://www.wintermadness.net Tack för lyssningen o komentarerna 🙂 Att det redan fanns ett Wintersun hade vi hört talas om, men de stavar "Wintersun" och vi stavar "WinterSun" men funderar ändå på att byta namn 😮 Är "Wintersun" kända? Personligen hade jag inte hört talas om dem förän nån kompis sa att de fanns. Nån mer som har lyssnat?
ViktorDenStore Postat 5 mars 2005 Trådstartare Postat 5 mars 2005 Finns det inget att säga om låten Alls? 🙂
Palleman (oregistrerad) Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 Är "Wintersun" kända? Personligen hade jag inte hört talas om dem förän nån kompis sa att de fanns. Nån mer som har lyssnat? Kända och kända, de har ju släppt skiva/skivor på nuclear blast. Gjort en eller två videos och hamnat på en del samlingsdvds.
ViktorDenStore Postat 5 mars 2005 Trådstartare Postat 5 mars 2005 Är "Wintersun" kända? Personligen hade jag inte hört talas om dem förän nån kompis sa att de fanns. Nån mer som har lyssnat? Kända och kända, de har ju släppt skiva/skivor på nuclear blast. Gjort en eller två videos och hamnat på en del samlingsdvds. Ok 🙂 Aja, vi får väl hålla kvar på vårat namn ett tag till i alla fall. Nån som har nåt mer att tillägga ang. låten?
The Mr Postat 5 mars 2005 Postat 5 mars 2005 (redigerat) Jag tycker låten är skön. Det enda jag kan klaga på är trummorna, de låter lite för klena! The Mr... fan vilken löjlig signatur jag har 😄 Redigerat 5 mars 2005 av The Mr
ViktorDenStore Postat 5 mars 2005 Trådstartare Postat 5 mars 2005 Jag tycker låten är skön. Det enda jag kan klaga på är trummorna, de låter lite för klena! The Mr... fan vilken löjlig signatur jag har 😄 Ok, tack för lyssningen. Jo trummorna är lite mesiga. Får fixa några bättre till nästa låt 🙂
captain nemo (oregistrerad) Postat 6 mars 2005 Postat 6 mars 2005 Sånger är sur i de låga partierna runt 0.45-0.55 Distade gitarrerna låter lite Yamaha-transistordist. Försök hitta lite mer kropp i dem och skär lite diskant. Annars gillar jag låten. //nemo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.