Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Har just kommit över lite gamla fina musikmaskiner från gamla goda tiden.. Bla en Roland 808 och en Roland CR-78.. Även en del andra gamla pärlor. Jag vet att dessa är värda en hel del, men jag skulle gärna höra era åsikter om maskinernas värde. Har ännu inte bestämt mig om de åker ut på blocket/ebay eller inte. Båda är i gott skick!

Med vänlig hälsning, /Mandel

Annons
Postat

Ställde en liknade fråga rätt nyligen men fick inga svar. Jag har iaf blivit bjuden 10 000kr för min 808'a. Skicket senast jag såg den (ca 10år sen) var då bra. Vet inte om det är bra eller dåligt pris jag blivit erbjuden dock.

Postat

På Ebay går Tr-808 för mellan ca 9 000 -14 000 SEK. CR-78 hittar jag inget på angående prisvärde, men tror jag såg en på Tradera för ett par månader sen för 3500 SEK vet inte om det är bra pris.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.