Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena!

Jag har stött på ett problem med min nya mixer som jag köpt till bandet. Det är en Behringer Xenyx X2222 USB och jag vill få den att funka till datorn så vi kan spela in lite gura på den.

Men när jag försökt installera drivrutinerna (flertal gånger) så kan jag inte få inputen att funka. Outputen funkar utan problem men jag får ingen insignal till datorn. Jag kan höra gitarrer och mickrofoner i hörlurarna men det går inte in i datorn. När jag installerat den visar den bara två inputs som är stereo och två stereo outputs. Men jag kan inte hitta dessa två inputsen.

Hade uppskattat ifall någon som har en liknande mixer med samma drivrutiner hade kunnat förklara för mig hur man installerar den eller vad jag kan ha gjort för fel.

Undrar ni över något är det bara att fråga.

Tack på förhand och trevlig midsommar. 😉

• 2 år senare...
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.