Jump to content
Annons

Gratis minimoog.


SadamJR

Recommended Posts

Gå till facebooklänken istället (http://www.facebook.com/arturia2 eller http://www.facebook.com/arturia2/app_273259112707534) så kommer i alla fall dina uppgifter bli skickade till dem på troligtvis första försöket 🙂 Sen så kommer ett mail förr eller senare där du får nerladdningslänkarna och din aktiveringskod. Däremot så kommer du nog behöva uppdatera länkarna för att ladda ner upp mot 20 gånger 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nja, hyllar och hyllar.....du skrev förvisso det inom citat så det förändrar ju innebörden något.

Den är gratis, många schyssta presets, många bra ljud och det är väl det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har testat den nu och den är tvärbra tycker jag !!!!!

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt hur alla "hyllar" den här pluggen.

Är det första gången en freaking minimoog-mjukvara ser dagens ljus?

Vad är det med er?

Vad är det med dig, Valle? 🙂

För somliga är minimoogen en slags ikon. Arturia har gjort ett bra jobb med att få en mjukvara att låta bra. (som de brukar göra) Missunnar du andra glädjen i att tanka hem en gratisvariant från ett välkänt märke?

Eller, är du måhända kinkig för att du inte fått din aktiveringskod än?

Låt folk glädjas, håll inne med eventuell oförståelse eller formulera om din fråga.

Tycker att din post är aningen tråkig i sammanhanget.

Fridens.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det med dig, Valle? 🙂

För somliga är minimoogen en slags ikon. Arturia har gjort ett bra jobb med att få en mjukvara att låta bra. (som de brukar göra) Missunnar du andra glädjen i att tanka hem en gratisvariant från ett välkänt märke?

Eller, är du måhända kinkig för att du inte fått din aktiveringskod än?

Låt folk glädjas, håll inne med eventuell oförståelse eller formulera om din fråga.

Tycker att din post är aningen tråkig i sammanhanget.

Fridens.

Pfffth!

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligt hur alla "hyllar" den här pluggen.

Är det första gången en freaking minimoog-mjukvara ser dagens ljus?

Vad är det med er?

Men Valle - du brukar ju vara glad för gratis-prylar annars. Varför inte nu...? Klart att det blir hype när den bara är gratis idag - och klart att det är ett PR-jippo som har till syfte att få upp intresset för Arturias andra prylar, men det får man ju tåla.

Jag har aldrig hittills använt någon Moog i mina låtar, men billigt är bra och gratis är gott - så det är självklart att denna måste laddas ner. Det är ju en sådan där bra-att-ha-plugg som kanske kan vara användbar någonstans där den nuvarande ljudpaletten inte räcker till riktigt... Better safe than sorry. 😉

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Men Valle - du brukar ju vara glad för gratis-prylar annars. Varför inte nu...?

Nja... gratis-prylen i sig har jag väl inte så mycket att säga om; snarare dess fördummande "HA HA, Sucker! This feature is not available.."-marknadsföringstrick.

Men jag förstår inte all sexuell upphetsning. Varje gång jag lyfter fram gratisalternativ får jag nästan försvara mig med rustning och svärd. Men med den här lilla fjollsynthen (som tusen andra redan har "kopierat"), så verkar rena rama berusningen flöda.

Men för all del, grattis till er alla.

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag förstår inte all sexuell upphetsning. Varje gång jag lyfter fram gratisalternativ får jag nästan försvara mig med rustning och svärd. Men med den här lilla fjollsynthen (som tusen andra redan har "kopierat"), så verkar rena rama berusningen flöda.

Jäpp. Det måste naturligtvis va för att jag är så populär alla gillar den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja... gratis-prylen i sig har jag väl inte så mycket att säga om; snarare dess fördummande "HA HA, Sucker! This feature is not available.."-marknadsföringstrick.

Men jag förstår inte all sexuell upphetsning. Varje gång jag lyfter fram gratisalternativ får jag nästan försvara mig med rustning och svärd. Men med den här lilla fjollsynthen (som tusen andra redan har "kopierat"), så verkar rena rama berusningen flöda.

Men för all del, grattis till er alla.

rolleyes.gif

Funkade den inte i Reaper? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menade pluggen 😑

Att du inte fick den att fungera så det var därför du var så tyken 😉

Ah, sorry, jag missförstod. OK. Men, nej, jag tänker inte ens ladda ner "miraklet". Finns typ redan två miljarder pluggar där ute som har levererat samma sak i flera år.

Har Valle fått solsting? 😄

Jag är din solsting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, sorry, jag missförstod. OK. Men, nej, jag tänker inte ens ladda ner "miraklet". Finns typ redan två miljarder pluggar där ute som har levererat samma sak i flera år.

Samma sak med Reaper och andra Daw:s

Och Voxengo och andra pluggar

Som du ändå pratar varmt om fast det "finns typ redan två miljarder pluggar där ute som har levererat samma sak i flera år" 😉😛

Haha nejmen bra att det finns gratisprylar. Gratis är gott även om det finns liknande saker sen förut 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Varje gång jag lyfter fram gratisalternativ får jag nästan försvara mig med rustning och svärd. Men med den här lilla fjollsynthen (som tusen andra redan har "kopierat"), så verkar rena rama berusningen flöda.

Du är alltså sur för att du dissas men det här hissas?

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma sak med Reaper och andra Daw:s

Och Voxengo och andra pluggar

Nja... Man får nog leta rätt så rejält för att hitta gratis-motsvarigheter till REAPER och Voxengo (även om den förra inte är gratis per se).

Link to comment
Dela på andra sajter

Du förstod verkligen inte andemeningen i mitt inlägg?

Nej. Du verkar lida av en vaneföreställning om att jag tar det personligt när mina gratistips inte får samma respons som den här fjollsynthen får.

Så är det förstås inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 Om du inte tar det personligt, hur tar du det då? Med tanke på inlägg 72?

Och vänligen, tillskriv mig aldrig vaneföreställningar.

#72 var en reflexion, inte en mental knäck.

Du tänker för mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad får dig att tro att jag tänker för mycket? Dina inlägg är ju ganska enkla:

Du är sur o småsint över en grej som finns att ladda ner och som du själv ogillar ... för att du själv har tipsat om en massa andra jättebra grejer... som ingen kan förstå hur bra de är!

Redigerat av Berg
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...