D Vibe Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 (redigerat) Ngn som hann ta ner den innan servern small några sekunder efter 24? 😄 Redigerat 20 juni 2012 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Jag har kommit in och skrivit in namn, mailadress och säkerhetskod typ 6-7 gånger, men varje gång jag klickar på Submit, så dör det igen - så mina uppgifter hinner aldrig registreras... Jag skiter nog i det nu och försöker om någon timme igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Gör så.. Själv har jag inte kommit så långt ens 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 juni 2012 Trådstartare Dela Postat 20 juni 2012 Jag har kommit in och skrivit in namn, mailadress och säkerhetskod typ 6-7 gånger, men varje gång jag klickar på Submit, så dör det igen - så mina uppgifter hinner aldrig registreras... Jag skiter nog i det nu och försöker om någon timme igen... Samma här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Nu skall vi se.. nej nu dog den igen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Ah, nu har jag fått nedladdningslänkarna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Laddar ner... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 juni 2012 Trådstartare Dela Postat 20 juni 2012 Va fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Jag undrar om aktiveringskoden kräver internetuppkoppling? isåfall kanske den bara går att använda en gång.. Vågar inte prova. Vill ha den på studiodatorn och inte på laptopen.. Va fan! Har du kollat din e-post? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 (redigerat) Torrent som någon delade med sig från KVR. Har man bara fått mailet så med koden. magnet:?xt=urn:btih:1E151DF22E197160E511BE3DE7C4E08D637540E5&dn=minimoogv_original.exe&tr=udp%3a//tracker.openbittorrent.com%3a80/announce Redigerat 20 juni 2012 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Ah, 23% kvar.. 30-35kb/sec... somnade nästan i soffan. Går och borstar tänderna sålänge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Fick min nyss nerladdat, när länken väl fungerade så gick det full speed att ladda ner den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Casperfren Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Tycker den är välutrustad med många presets 🙂 Kul! Kommer garanterat användas. Vad glad man blir !🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 juni 2012 Trådstartare Dela Postat 20 juni 2012 Nu har jag oxå fått min. Ska testa imorrn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
simonwellander Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Har också fått min nu. Verkar riktigt lovande 🥰 Ska testas mer imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Just nu: kunde inte läsa in webbsidan eftersom www.arturia.com inte svarade tillräckligt snabbt. Webbplatsen kan vara nere eller så kan du ha problem med din Internetanslutning. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Just nu: kunde inte läsa in webbsidan eftersom www.arturia.com inte svarade tillräckligt snabbt. Webbplatsen kan vara nere eller så kan du ha problem med din Internetanslutning. 🙁 På't igen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 juni 2012 Trådstartare Dela Postat 21 juni 2012 Visst, det finns begränsningar, men ljuden som kommer med är riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 SadamJR: Verkligen! Dessutom hade jag fel! Det går att spara presets. För mig behöver synthen inte ha mer än så här 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Jag fick ner min kopia vid 01:30 inatt. Det tog lite tid och jag fick ladda om sidorna en jäkla massa gånger men nu är den här. 🙂 Man kommer inte åt matrixen eller effekterna men det är ingenting jag tänker sörja över när det är gratis. Det går att trycka in Delay, Chorus och ett "formantfilter", det sista blev jag lite förvånad över. Några inställningar kommer man dock inte åt. Inget att gnälla över alls när det låter så trevligt som det gör. Kul att ha en MiniMoog i datorn igen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 juni 2012 Trådstartare Dela Postat 21 juni 2012 Den låter framför allt jävligt bra, och många av ljuden som kommer med känns klart användbara och inte så "over the top" som ofta är fallet med medföljande presets. Nu verkar det va nåt krångel med en sån där reklamblaffa mitt i inläggen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
red_house_painter Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 helt grym ändå! jag var faktiskt i tankarna att skaffa en riktig maskin nu efter sommaren så nu kan jag köra den lite innan 🙂 har dock inte hunnit spela in något med den ännu men den lät jävligt bra måste jag säga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Väntar fortfarande på mejlet...... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Nu skickas man till deras Facebook-sida när man kommer fram till deras hemsida och klickar på länken, så de har kanske fattat att de har för dålig kapacitet på sin server... 😉 http://www.facebook.com/arturia2?sk=app_273259112707534 Enligt infon där så ska man få sin nedladdningslänk etc inom 48 timmar - så ni som var ihärdiga och trots allt lyckades få respons under natten, kan skatta er lyckliga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 juni 2012 Trådstartare Dela Postat 21 juni 2012 Här är en pdf-manual till den kompletta apparaten. ftp://ftp.arturia.net/pub/manual/minimoogV2.0_EN.pdf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shuya Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Jag blev oxå skickad till facebook-sidan i morse, och fyllde i uppgifterna där osv. Men jag litade inte riktigt på att det skulle funka och till sist kom jag faktiskt in på deras riktiga sida! Därifrån gick det relativt bra (förutom att nedladdningslänken inte ville reagera dom 10 första gångerna 😄 ), men mailet damp ner i inkorgen inom 5 min från att jag skrev in mig minsann! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Ja... det där har dom fixat bra... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 [...]men mailet damp ner i inkorgen inom 5 min från att jag skrev in mig minsann! Vad roligt för dig 😏😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Har fått hem både fil & mejl. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Har testat flera ggr under dagen men kommer inte åt sidan överhuvudtaget ... inte för att det sååå mycket men lite irriterande är det. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts