Jump to content
Annons

Gratis minimoog.

SadamJR

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Intressant. Ska laddas ned då. Men tyvärr är inte Studio forum intresserade av nyheter som de inte har lagt upp och därför försvinner snabbt. Hela sidan är förstörd med reklam för allt möjligt och för att man ska bli plusmedlem. För att inte tala om reklamen mellan posterna. 😏 Inte konstigt att aktiviteten här har minskat kraftigt. Vet själv när man lagt upp nyheter.

Dela på andra sajter

Intressant. Ska laddas ned då. Men tyvärr är inte Studio forum intresserade av nyheter som de inte har lagt upp och därför försvinner snabbt. Hela sidan är förstörd med reklam för allt möjligt och för att man ska bli plusmedlem. För att inte tala om reklamen mellan posterna. 😏 Inte konstigt att aktiviteten här har minskat kraftigt. Vet själv när man lagt upp nyheter.

Va?

Dela på andra sajter

Någon som tror att Arturias server kommer att få vissa problem den dagen...? 😉

Vissa problem ja... 😑

Dela på andra sajter

Någon som tror att Arturias server kommer att få vissa problem den dagen...? 😉

Japp.

Tänkte sitta vaken till 24 och tanka ner den direkt 🙂

Dela på andra sajter

Funktionsbegränsad... pffft!

Slår vad om att varje gång man trycker på "fel" knapp/funktion kommer det upp en skitdryg dialogruta som säger: "Sorry, but this feature is only available in the non-commemorative version of Minimoog V2.5! CLICK HERE TO PURCHASE – only $229".

Som om man hade tid med att klicka bort sådant trams stup i kvarten när man jobbar med ett projekt...

-1

• Gilla 1
Dela på andra sajter

Slår vad om att varje gång man trycker på "fel" knapp/funktion kommer det upp en skitdryg dialogruta som säger: "Sorry, but this feature is only available in the non-commemorative version of Minimoog V2.5! CLICK HERE TO PURCHASE – only $229".

Som om man hade tid med att klicka bort sådant trams stup i kvarten när man jobbar med ett projekt...

-1

HAHA

Jag tror du har fel.

$500 däremot... 😱

Dela på andra sajter

-1

Jag tycker du verkar ha obegränsat med tid.

Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Självklart kommer den vara kraftigt begränsad. Syftet är självklart för att man ska gilla den så mycket att man är beredd på att öppna lädret och tjacka den. Inget görs gratis utan en baktanke.

Dela på andra sajter

HAHA

Jag tror du har fel. [../..] $500 däremot... 😱

Det står i alla fall $229 på den sidan SadamJR länkar oss till.

Jag tycker du verkar ha obegränsat med tid.

Nej, jag är nog bara mer kreativ och mindre bittergubbig än andra.

Självklart kommer den vara kraftigt begränsad. Syftet är självklart för att man ska gilla den så mycket att man är beredd på att öppna lädret och tjacka den. Inget görs gratis utan en baktanke.

Självklart. Det handlar alltid om business. Vissa kan business bättre än andra, dock. Voxengo, Cockos, Stillwell Audio, Melda Productions, (f.d) Kjaerhus Audio m.fl. har mer vett i skallen än att infoga "ojsan-idioten-du-råkade-visst-trycka-på-en-knapp-vars-funktion-inte-fungerar-i-den-här-versionen"-dialogrutor.

Men nu ska vi inte måla fan på väggen. Jag kan ju ha fel angående den här gratispluggen.

Dela på andra sajter

Men nu ska vi inte måla fan på väggen. Jag kan ju ha fel angående den här gratispluggen.

Sa jag inte till dig att du inte skulle dricka mjölk som surnat?

😉

Dela på andra sajter

Självklart. Det handlar alltid om business. Vissa kan business bättre än andra, dock. Voxengo, Cockos, Stillwell Audio, Melda Productions, (f.d) Kjaerhus Audio m.fl. har mer vett i skallen än att infoga "ojsan-idioten-du-råkade-visst-trycka-på-en-knapp-vars-funktion-inte-fungerar-i-den-här-versionen"-dialogrutor.

Nu är du mer kostnärligt förfärdigad att porträttera satan på väggen än jag är, Wally, men om man ska tolka vad som står på deras sida så är det alltså en gratisplugg som har samma begränsningar som en orörd originalmoog hade. D.v.s. man kan inte vända på framstycket och man kan inte spara patchar.

Om en timme får vi se.

Jag förutsätter förövrigt att den kommer att använda sig av någon sorts eLicenser. Potentiell gnällvarning!

Redigerat av D Vibe
Dela på andra sajter

Nu är du mer kostnärligt förfärdigad att porträttera satan på väggen än jag är, Wally, men om man ska tolka vad som står på deras sida så är det alltså en gratisplugg som har samma begränsningar som en orörd originalmoog hade. D.v.s. man kan inte vända på framstycket och man kan inte spara patchar.

Om en timme får vi se.

Jag förutsätter förövrigt att den kommer att använda sig av någon sorts eLicenser. Potentiell gnällvarning!

En från Arturia skrev på KVR.

Hi all,

Here is Denis from Arturia. I confirm the free Minimoog V Original day will start in 6 hours from now. The offer will last for 24 hours based on the Central European Time (Paris time).

The Minimoog Original V will come with a copy protection system, but this system is not eLicenser. Basically you will just receive an e-mail giving you a download link and an activation code (to be entered at first launch).

All the best,

Denis

Redigerat av hellfog
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.