miii Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 (redigerat) Hej! Jag har ett par låtar som mer eller mindre är färdigproducerade, men som saknar vocal. Då mina egen sång inte är på topp så söker jag någon som är villig att samarbeta med mig. Presentation: Jag är en 17årig kille från Gävle som har sysslat med musik i hela mitt liv, men som själv började producera musik när jag var 12-13 år gammal. Efter att ha hoppat från både Handsup och Brostep har jag nu börjat hitta mitt eget sound i form av Electro/House-musik. Jag använder dock en hel del riktiga instrument, vilket jag tror passar perfekt tillsammans med vocals. Jag söker en tjej eller en kille som givetvis ska sjunga bra, och som tror sig har en röst som kan passa in i mina låtar. Jag är inte signad av något skivbolag ännu, men har möjligheten att lägga upp min musik på tjänster som Spotify och iTunes. Nedan finner ni den låt som jag letar vocal till. Vocalen är tänkt att passa in under pianodelen, men har ni andra förslag går det givetvis att diskutera. Ni får helt och hållet välja text fritt, men det ska låta bra och ha ett vettigt innehåll. Så sitter det någon därute som är sugen är det bara att höra av sig! Om allting går bra är jag även öppen för samarbeten i framtida låtar. http://soundcloud.co...-vocals/s-39MMC Redigerat 11 juni 2012 av miii
miii Postat 11 juni 2012 Trådstartare Postat 11 juni 2012 (redigerat) Får be om ursäkt för er som varit in i tråden och möts av en bruten länk. Forumet gjorde länken felaktig. Det ska i alla fall vara fixat nu! Redigerat 11 juni 2012 av miii
JonnieWood Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 (redigerat) Hej! Var inne på din soundcloud och lyssnade på låten du länkade och det låter bra! Jag jobbar som sångerska/demosångerska men skriver också melodi och text. Om du är intresserad och har möjlighet så kan jag både skriva och lägga sång hemifrån mot betalning. Gå in på http://soundcloud.com/jonnie_music för ett smakprov! Kontakta mig här på studioforum! Redigerat 8 juli 2012 av JonnieWood
MatildaBorjesson Postat 30 juli 2012 Postat 30 juli 2012 Hej! Kontakta mig på borjesson.matilda@gmail.com om detta fortfarande är aktuellt, så skickar jag sångsamples.
Saber Postat 18 december 2013 Postat 18 december 2013 Hej, Jag har fått höra att ni söker sångare/Låt skrivare ? Ta en titt på några som ja har spelat in under dessa år. Har 5 låtar som är skrivna och är inte inspelade ännu. << sjunger , Den blev inte helt färdig tack vare lite problem me studion. << en freestyle i studion. << en låt som blev färdig 2011 som är rätt nice. Sjunger och rappar.! Sjunger Dancehall, Reagge + rappar jag dessutom. Har också testat sjunga house, Inte så svårt om man använder bara 2 meningar och lite ord här o där. Hållt på i 6år. Kontakta mig via Email Saber_hanna@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.