speed-focus Postat 4 mars 2004 Postat 4 mars 2004 Nu kan alla studenter med mecenatkort prenumerera på Studio till nedsatt pris. mecenat.se
Con-bah (oregistrerad) Postat 7 mars 2004 Postat 7 mars 2004 ajdå, min högskola har sagt upp samarbetet med mecenat. Det räcker inte med att bevisa att man studerar på högskola då (Studentkårsleg.) ?
Mange Postat 7 mars 2004 Postat 7 mars 2004 fan va nice! jag som inte kommit loss med att skicka in min prenumerationsbeställning.. var tydligen någon mening med det 🙂 ->>Con-bah Samma för mig.. men jag har kvar kortet från i fjol.. och det är gilltigt denna månaden ut! 🙂
Björn Olsberg Postat 7 mars 2004 Postat 7 mars 2004 Det räcker inte med att bevisa att man studerar på högskola då (Studentkårsleg.) ? Jojjomensan. Ring vår prenumerationsservice på 08-453 60 60 så löser det sig.
Mange Postat 7 mars 2004 Postat 7 mars 2004 Tusan oxå.. skulle inte varit så snabb. Nu åkte jag på 30 spänn bara för att jag aktiverade mitt mecenatkort! haha
Con-bah (oregistrerad) Postat 9 mars 2004 Postat 9 mars 2004 osh va trevligt, ja ringer på momangen 😉
gol Postat 9 mars 2004 Postat 9 mars 2004 ... då var man prenumerant då! .. härligt! ... Jag hade samma problem som alla andra här! ... aktiverade mitt mecenatkort som gäller månaden ut!... jaja!. 30:- eller vad det kostade att aktivera det!... det var det värt!
JHoffa (oregistrerad) Postat 12 mars 2004 Postat 12 mars 2004 (redigerat) Satan! Jag som alldeles nyligen (någa dar sen) beställde en helårsprn. för 479:-!!! Går det att ordna i efterhand? Redigerat 12 mars 2004 av JHoffa
Björn Olsberg Postat 12 mars 2004 Postat 12 mars 2004 Vet faktiskt inte. Ring vår prenumerationsavdelning och kolla med dem.
Kaasgaard Postat 1 augusti 2004 Postat 1 augusti 2004 gammal visserligen men ändå... gäller studentrabatten bara för högskole studenter och ej gymnasiestudenter?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.