vocalist Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Hej! Här finns en kille som gärna sjunger till klubbmusik. Skriver gärna text och melodi. Har inspelning hemma, så jag jobbar gärna snabbt över nätet. Så låtskrivare med bra dance sound skriv ett pm med din mailadress så skickar jag demo på hur jag låter.
vocalist Postat 7 juni 2012 Trådstartare Postat 7 juni 2012 Allvarligt talat.... vad dött det var här? Någon som vet piggare musikforum???
Erik dP Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 ...Du kanske skulle ändra rubriken till något mer tilltalande för de som sitter med sånglöst material. Typ: "Demosångare erbjudes". Och sedan skriva vad som du kan erbjuda: Typ: "Jag sjunger främst till dansmusik, och kan även bidra att skriva delar eller hela texter/melodier själv. Jag är tonsäker och sätter alltid fraseringarna rätt." Och sedan var du bor.
Frekvensspektrumanalysator Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 Lägg upp demo här så ska du se att det släpper.
vocalist Postat 7 juni 2012 Trådstartare Postat 7 juni 2012 Ok tack för tipsen! Här kommer en liten snutt :-) goodbye_mp3.mp3
McClez Postat 14 juni 2012 Postat 14 juni 2012 Hej! Här finns en kille som gärna sjunger till klubbmusik. Skriver gärna text och melodi. Har inspelning hemma, så jag jobbar gärna snabbt över nätet. Så låtskrivare med bra dance sound skriv ett pm med din mailadress så skickar jag demo på hur jag låter. Mannen, jag är en 15årig houseproducer så gärna är på att sammarbeta med en låt! håller på att göra ett track just nu faktist. hör av dig om du finner intresse! http://soundcloud.com/clatz-1/preview-mcclez-take-it-back
Digitunez Postat 20 juni 2012 Postat 20 juni 2012 Tjena. Jag gör electronisk musik och är intresserad av ett sammarbete. Jag har ett par år i nacken och har bra nyligen skaffat mig ett kontrakt. Jag är på jakt efter en sångare som gärna vill bolla lite idéer och göra något tillsammans. Hör gärna av dig om visat intresse. http://soundcloud.com/digitunez
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.