DYNAMITE Postat 1 juni 2012 Postat 1 juni 2012 Funderar på att skaffa mig Platinum då Waves har bra pris just nu men...jag kan bara inte fatta deras WUP:-( Låt oss säga att jag köper (hyr?) Platinum, då måste jag alltså betala en ny kostnad varje år, eller hur? Men om jag väljer att INTE förnya på några år, kan jag då "helt plötsligt" när det pasar mig (t ex inför ett datorbyte) hoppa på igen, eller har jag då förverkat rätten att använda pluggarna för att då köpa en helt ny licens? Hmm...
joachime Postat 1 juni 2012 Postat 1 juni 2012 Jag tycker också Waves prissättning på uppdaterar är krånglig. Det här är vad jag tror: Om ens WUP löpt ut kan man när som helst hoppa på tåget igen. Ens licenser fortsätter att fungera som vanligt när de löper ut, precis som Xp fortsätter fungera även efter att Microsoft släppt Windows 7, för att dra en liknelse. Däremot tror jag det är dyrare att hoppa på WUP igen, om det blir ett glapp mellan perioderna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.