pressrec Postat 1 juni 2012 Postat 1 juni 2012 Hej! Som rubriken säger... Någon som har något bra förslag på brännprogram till Mac?
joachime Postat 1 juni 2012 Postat 1 juni 2012 Vad vill du bränna? Dataskivor brännar man enklast i Finder. DVD-film har jag ingen aning om. Är det Red Book Audio-CD du ska bränna kan du testa Waveburner eller Wavelab. Inget av dom är gratis dock.
pressrec Postat 1 juni 2012 Trådstartare Postat 1 juni 2012 Borde utvecklat mer, men tänkte att det var ett studioforum. 🙂 Ja, Red Book Audio är det jag vill bränna.
joachime Postat 1 juni 2012 Postat 1 juni 2012 Om du använder Logic så har du förhoppningsvis även Waveburner installerat. 1
pressrec Postat 1 juni 2012 Trådstartare Postat 1 juni 2012 Hahaha! Det är klart att jag har! Har precis konverterat ifrån Cubase så jag tänkte inte ens på det! +1!
a-row Postat 1 juni 2012 Postat 1 juni 2012 Burn är ett enkelt gratis alternativ som bränner data, audio och video. http://burn-osx.sourceforge.net/Pages/English/home.html
joachime Postat 1 juni 2012 Postat 1 juni 2012 Klarar Burn att editera P/Q och kan man lägga in ISRC?
a-row Postat 1 juni 2012 Postat 1 juni 2012 Nä tråkigt nog inte men man kan lägga in CD-text 🙂 Vill man kunna göra det är waveburner att föredra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.