Ekstasis Postat 29 maj 2012 Dela Postat 29 maj 2012 (redigerat) http://lambgoat.com/...m-song-premiere Vad tycker vi ? Redigerat 29 maj 2012 av Ekstasis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 31 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2012 Ingen som har någon åsikt ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 31 maj 2012 Dela Postat 31 maj 2012 (redigerat) Coolt! Det här var mycket bättre än det förra du la upp med dom. Kommer dom till sverige så lär jag definitivt gå. Gillar Karyn Krisis skarpt 🥰 Frillornas frilla. Redigerat 31 maj 2012 av Frekvensspektrumanalysator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 31 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2012 Coolt! Det här var mycket bättre än det förra du la upp med dom. Kommer dom till sverige så lär jag definitivt gå. Gillar Karyn Krisis skarpt 🥰 Frillornas frilla. Ska erkänna att jag inte var så förtjust i hennes röst, men då jag fruktade det värsta var det ändå bättre än väntat, inte helt horribelt iallafall... Musiken gillar jag Speciellt det där svägiga riffet vid 1:02. Dom flesta gillar The Painters Palette skivan bäst.... Den är mer lättlyssnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 31 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2012 Och förresten jag skulle inte gå och se dom live, dom är nämligen väldigt dåliga live... eller dom va förut iallafall, för deras trummis hoppade av och ersattes av någon annan, och ingen bassist live...så blev något helt annat live..men nu när dom är full line up igen kanske det är bättre.. Saknar fortfarande Davide Trummisen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 31 maj 2012 Dela Postat 31 maj 2012 Nä, det gamla är inte alls lika fett. Tror On Death and Cosmos kommer bli fet. Vill jag ha galen metaljazz drar jag på det här: http://www.youtube.com/watch?v=9iGBGRdHWUI&feature=related 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 31 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2012 Några till riff från nya EPn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ekstasis Postat 1 juni 2012 Trådstartare Dela Postat 1 juni 2012 Nä, det gamla är inte alls lika fett. Tror On Death and Cosmos kommer bli fet. Vill jag ha galen metaljazz drar jag på det här: 😄 Ja Naked city är 5 stjärnor helt klart... John zorn med Patton är riktigt jävla galet också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.