hellfog Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Helt sjukt men av 19 låtar hittills, är det bara Loreen som är värdig vinnare. Resten bla ha bla ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 (redigerat) Tycker kanske det också, men det gör inget. Nej det gör inget, jag tror hon vinner Redigerat 26 maj 2012 av Henber77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Macedonias låt är ganska bra faktiskt, tar man bort sången så påminner låten alla fall ref, om en låt på Kick Ass soundtrack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mixopenta Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Är det bara jag som tycker att ljudet saknar punch och botten? Förvisso har ju alla samma förutsättningar, men många låtar förlorar på att de e sånt satans kasst ljud... /Ulf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Inget jag tänkt på tycker ljudet är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Japp! Inget fel på ljudet här heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Som jag har sagt tidigare, så vinner ALDRIG de låtar jag faller för mest. Följande tre länder kommer alltså inte att vinna: 1. Island 2. Spanien 3. Moldavien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Oj! Fick visst mitt 3001a inlägg! 😮. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Som jag har sagt tidigare, så vinner ALDRIG de låtar jag faller för mest. Följande tre länder kommer alltså inte att vinna: 1. Island 2. Spanien 3. Moldavien Island var rätt bra. Lät som en hårdrockslåt fast utan hårda gitarrer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 VI LEDER! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Vi vann, god natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Jag sa ju det redan i semifinalen. Härligt. GRATTIS Loreen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Yes grattis Loreen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 ...jahopp.. då blir det tusen gånger värre nästa år... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikk Dust Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 G-son bläääh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Babushkorna var roligast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JamZam Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Själv röstade jag på tyskland. Men Loreen var överlägset bäst, så BRA att rätt låt vann! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Japp! Rätt låt vann! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 (redigerat) Vågar vi hoppas på att slippa en massa skitlåtar i den svenska uttagningen nästa år som låter som om Lotta Engberg ratade dem redan på 80-talet? Ikväll visade Loreen hur man ska låta för att kunna vinna på 2000-talet! (Antagligen blir det väl ett sedvanligt "året efter vinsten-haveri" nästa år (läs: "Jennie, Jennie", "Bra vibrationer", "Imorgon är en annan dag" och "När vindarna viskar mitt namn") men hoppas kan man ju alltid... 🙂 Edit: Engberg heter hon ju! Redigerat 26 maj 2012 av Jetblack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Wohoo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 För en gångs skull kan man säga att rätt låt vann - och att det dessutom var en BRA låt! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Omb Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Bra final för en gångs skull de flesta låtarna gick att lyssna på+några som var riktigt bra bla Ungern! Kul o se när Loreen vinner oxå! Grattis Loreen! grymt gjort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Grattis, Loreen. Tycker egentligen inte att låten är någon höjdare, men hon vann nog ganska många poäng på sitt artisteri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tegen Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 Tror att ryssland tappade en del på att det var semifinaler. Blir tråkigare för varje gång man ser det. Gick inte så bra för mina favoriter finland, holland och danmark. Men loreen var bra! Kunde inte njuta så mycket för jag satt hela programet och letade efter vilka låtar danmark och ungern liknade. Tycker danmark låter lite som "crazy" med seal. Men jag hittade aldrig något för ungern. Känns som något take that eller robbie. Någon som vet? Kanske sent 90 tal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
XBERRC Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 (redigerat) bump Redigerat 19 oktober 2021 av XBERRC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 Ja det finns ursäkter för allt. Undrar vad Sverige hade för dålig ursäkt när man använder sig av såna sopor till programledare? Att de är före sin tid? Totalt värdelösa var dem. Rena skämtet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 Vilka programledare snackar du om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 Vilka programledare snackar du om? Vågar man gissa att det är Edvard af Sillén (den svenske kommentatorn) som åsyftades? När han intervjuade Loreen alldeles efter vinsten lät det ungefär som att "Ja nu har vi precis begravt farmor, hur känns det?" Bland det pinsammaste jag sett, ärligt talat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 Vågar man gissa att det är Edvard af Sillén (den svenske kommentatorn) som åsyftades? När han intervjuade Loreen alldeles efter vinsten lät det ungefär som att "Ja nu har vi precis begravt farmor, hur känns det?" Bland det pinsammaste jag sett, ärligt talat... Jag gillade både två, sen tyckte jag inte att det var pinsamt heller, visst pratade han lite väl mycket på slutet innan det var slut på poängutdelningen. Men annars var dom bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 Jag gillade både två, sen tyckte jag inte att det var pinsamt heller, visst pratade han lite väl mycket på slutet innan det var slut på poängutdelningen. Men annars var dom bra. Jag tänkte på eftersnacket som de sände på nätet. Då lät det som att Sverige just hade missat fotbolls-EM! Gina var dock bra (och hon var inte med på det eftersnacket). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.