SadamJR Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Då var det dags för finalen Jag tror att Loreen har en bra chans. Vad tror ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JamZam Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 När börjar finalen? Ikväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 21.00. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Tja Sverige är ju alltid vinnare, världsmästare i vad det än tävlas i innan det har börjat. Sen sågas det och bortförklaras billigt när det inte blev som det förväntades. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oakleaf (oregistrerad) Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Tja Sverige är ju alltid vinnare, världsmästare i vad det än tävlas i innan det har börjat. Sen sågas det och bortförklaras billigt när det inte blev som det förväntades. Detta gaeller alla laender. I Sverige har man dock en fallenhet att tro att vi aer helt unika gentemot alla andra, vare sig vi vinner eller foerlorar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Det är tydligen 10 av 26 låtar i finalen som är skrivna av svenskar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 (redigerat) Man hoppas ju på att hon vinner, sen om hon gör det vet jag inte, men chansen är ganska stor. Redigerat 26 maj 2012 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shimmen Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Jag tror faktiskt att Sverige har en bra chans. Kanske top 3-5? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Tycker att låten skulle va bättre om de lät rytmen driva på mer låten igenom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JamZam Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Jag tycker då bara att det är på tiden att Sverige kommer med en låt som faktiskt är BRA för en gångs skull... till skillnad från t.ex. Erik Saade's "Popular". 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Bästa låten på länge, så visst har hon chans att vinna. 🙂 Hon sjunger dessutom bra och har en intensitet i rösten och hela framträdandet, som inte går att bortse från. Hon visar dessutom att det inte är mängden avslängda kläder som gör det till en vinnarkandidat, utan det är låten och rösten som är det viktiga. ...fast i semifinalen i förrgår var det inte riktigt lika bra som i den svenska finalen, så jag hoppas att hon är på topp ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Knappt två timmar kvar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Så vem tror ni vinner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 (redigerat) Jag tror sverige vinner om loreen pallar trycket. Här är den bästa schlagern Ha en trevlig kväll 🙂 Redigerat 26 maj 2012 av Henber77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Inga öronproppar här. Detta blir kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Kan man verkligen tävla i musik säger vissa, vad ska man annars ha den till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 (redigerat) Kom igen nu. Albaniens låt har några vändningar man aldrig har hört förut. Redigerat 26 maj 2012 av SadamJR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Islands blonda kvinna ser trevlig ut , låten sådär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Ryskorna är oxå rätt bra. Var är ni? Ni kan väl inte ha nåt bätttre än schlagerfinalen för er en lördagskväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Ni kan väl inte ha nåt bätttre än schlagerfinalen för er en lördagskväll? Önskar att jag hade det. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Önskar att jag hade det. 😕 Jag med, men nu är det som det är. Frankrikes bidrag var inte så pjåkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Av det jag hört hittills så är jag inte förvånad över att Loreen är favorittippad. Har inte varit några "wow" låtar än så länge. Rysslands nummer var OK. Jag gillade även Islands låt. Refrängen var dock ingen höjdare, men intro och vers gillade jag. Jag tror faktiskt att Loreen kan vinna rubbet i år om. Ryssland har väl också en stor chans med tanke på originaliteten. Vi får se 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 (redigerat) Hittills inget som är bra än. Men kommer. Redigerat 26 maj 2012 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Estland hade några fina melodier men inte mer än så. Norge inte alls bra, lite Miley Cyrus rip off från någon låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ton-not Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 (redigerat) Estland hade några fina melodier men inte mer än så. Tyckte han gapade sönder låten. Den låter bättre i studioversion där det är med sparsmakat! http://youtu.be/PSQdnvzV8CE Redigerat 26 maj 2012 av ton-not Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2012 Är det alltså att Anders Bagge skriver låtarna till denna diktatur är efter år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Hade svårt att höra loreen i dom lite tystare partierna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Hade svårt att höra loreen i dom lite tystare partierna. Tycker kanske det också, men det gör inget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Loreen tar hem hela tjibbet. Kom ihåg var ni läste det först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.