ox_y_gene (oregistrerad) Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 Hej, hallå! Är också en helt grön nykomling inom ämnet, men hoppas lära mig mer snart. Går första året på musikestet i Halmstad där jag trivs helt enormt! jag hoppas som sagt att jag snart kommer vara i full gång med mitt "skapande". Hej hej!
Svedsko-b3 Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 Hej o välkommen 🙁 musikestet? menar du musiktestet, musikfesten, musikässet eller va??? musiknästet HEJ HEJ Svedsko
osiris Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 (redigerat) Hej och välkommen!! Svedsko, musikestet är ett gymnasieprogram a.k.a Estetiskaprogrammet med inriktning musik. 🙁 Redigerat 3 mars 2005 av osiris
robertus Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 Hej o välkommen 😄 musikestet? menar du musiktestet, musikfesten, musikässet eller va??? musiknästet HEJ HEJ Svedsko Hej och välkommen. (Han menar nog det musik estestiska programmet)
Svedsko-b3 Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 Svedsko, musikestet är ett gymnasieprogram a.k.a Estetiskaprogrammet med inriktning musik. 😉 AHA tackar för upplysningen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.