Carl_B Postat 4 mars 2004 Postat 4 mars 2004 (redigerat) Har ett jobbit problem... Min K-Station e inkopplad till mitt audigy2-kort... (kan vara kortslutet đ) Jag kan klinka pĂ„ synthen o de kommer ljud... inga problem... ossĂ„ kan jag anvĂ€nda synthen som controller.. men nĂ€r jag försöker spela upp noterna i sequencern pĂ„ synthen funkar de inte... varför? WinXP Audigy2 Kx-drivisar Novation K-Station FL Studio - Carl B Redigerat 4 mars 2004 av Carl_B
dbd Postat 4 mars 2004 Postat 4 mars 2004 Kan det inte vara sÄ enkelt att synthen Àr instÀlld pÄ att ta emot MIDI pÄ en annan MIDI-kanal Àn sequencern skickar pÄ?
Carl_B Postat 4 mars 2004 TrĂ„dstartare Postat 4 mars 2004 (redigerat) Kan det inte vara sĂ„ enkelt att synthen Ă€r instĂ€lld pĂ„ att ta emot MIDI pĂ„ en annan MIDI-kanal Ă€n sequencern skickar pĂ„? kollat de.. o synthen stĂ„r pĂ„ kanal 1.. o FL pĂ„ kanal 1... fast o andra sidan Ă€r den första kanalen i FL 0.. ska ta o prova o Ă€ndra sĂ„ att bĂ„da e första ist för 1... EDIT: nĂ€pp.. funka inte đ Redigerat 4 mars 2004 av Carl_B
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.