Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hittar bara gamla trådar på forum om det. Ska nämligen till centrala Stockholm imorn med bil och jag undrar om nån vet en BILLIG parkering någonstans eller till och med gratis? Om det är en max halvtimmes promenad så funkar det jättebra det med nu när det är så bra väder endå 🙂

Tacktack!

Annons
Postat

Vad jag vet, nej. Vill du komma undan "någotsånär billigt" eller t o m gratis, så föreslår jag att du parkerar i ett ytterområde och tar tunnelbana.

...nu är jag inte stockholmare, men har varit i din sits ett antal gånger. Så lyder min erfarenhet, även om jag välkomnar motsägande förslag 🙂

tjing

Postat

Vad jag vet, nej. Vill du komma undan "någotsånär billigt" eller t o m gratis, så föreslår jag att du parkerar i ett ytterområde och tar tunnelbana.

...nu är jag inte stockholmare, men har varit i din sits ett antal gånger. Så lyder min erfarenhet, även om jag välkomnar motsägande förslag 🙂

tjing

Jo jag hade det i tanken också, blir nog tvungen att köra på det! 🙂

• 3 veckor senare...
Postat

På kvällar/helger brukar gatuparkering vara gratis. (Gäller bara att hitta en plats...)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.