Valle Postat 8 oktober 2012 Trådstartare Postat 8 oktober 2012 (redigerat) Nu återstår bara en sak till innan vi kan utse Claes till forumets obestridbare "capo di tutti capi", och det är att gilla något av Claes inlägg minst tjugo gånger till, då kommer han upp i 561 "gillningar". 😄 (Kollade precis medlemsregistret och såg till min nakna överraskning att ett av forumets lågvattenmärken ligger på ofattbara 560(!) gillningar.) Redigerat 8 oktober 2012 av Valle
Signia Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Snacka om att Claes kommer bli av med oskulden nu, 20000-taggare liksom. 😎
Claes Holmerup Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 Nu återstår bara en sak till innan vi kan utse Claes till forumets obestridbare "capo di tutti capi", och det är att gilla något av Claes inlägg minst tjugo gånger till, då kommer han upp i 561 "gillningar". 😄 (Kollade precis medlemsregistret och såg till min nakna överraskning att ett av forumets lågvattenmärken ligger på ofattbara 560(!) gillningar.) Ja - hur kan det ha gått till att du har fler gillningar än jag? Nu blir jag riktigt sur! 😏😛
Casperfren Postat 8 oktober 2012 Postat 8 oktober 2012 klicka på grön upp pil med en nolla bredvid sig. 1
BurninSven (oregistrerad) Postat 15 oktober 2012 Postat 15 oktober 2012 Jag såg att du har bra pris på v69, jag har en v67. Om man jämför finns det något som sticker ut så där lite extra/kan det vara värt att kompletera men en 69?
BurninSven (oregistrerad) Postat 17 oktober 2012 Postat 17 oktober 2012 Nähä ok då kör jag vidare på min v67
Claes Holmerup Postat 18 oktober 2012 Postat 18 oktober 2012 Sorry. Såg inte din fråga eftersom tråden nog åkte ner en bra bit medan jag var iväg och inte kunde läsa... Det är bättre att maila den typen av frågor eller att skicka PM i forumet. Skickar PM. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.