Jump to content
Annons

Vart köper man East West Quantum Leap GYPSY på postförskott/postorder?


Dehezion (oregistrerad)

Recommended Posts

Dehezion (oregistrerad)

http://www.emusic.se/ säljer inte gypsy längre. Och jag vågar inte köpa och betala saker på internet i förskott. Och jag vill inte ha hemleverans till dörren utanför mitt hus av FEDEX eller något liknande.

Websidan heter http://www.soundsonline-europe.com/ Jag blir tvungen att använda mitt VISA kort där. Och jag vågar inte få det gjort. Om jag köper/betalar GYPSY där så kommer det en FEDEX lastbil utanför dörren till huset i verkligheten. Dom kommer att plinga utanför dörren. Jag vågar inte prata med dom. Jag vet inte vad jag ska säga till FEDEX gubben. Det känns pinsamt för mig. Jag är jätte blyg för att prata med nya människor utanför internet datorn. Det känns jätte jobbigt. Och jag vågar inte ringa dom heller. Jag föredrar att skicka email till dom istället för att prata med dom med min mun. Med hotmail så vågar jag säga precis vad som helst. Ingen kommer att höra fel och säga va? och då så kommer jag inte skämma ut mig totalt. Jag vill göra det enkelt för mig själv.

Beställningen får endast bli postförskott/postorder!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Eftersom EastWest har gått ifrån sitt tidigare upplägg med återförsäljare och istället säljer direkt till slutkund själva numera, så är det inte mycket att välja på. Soundsonline är det absolut ingen risk att handla från. Det har jag gjort flera gånger.

FedEx kommer med paketet och du skriver på att du har tagit emot det, sedan är det klart och du behöver inte säga mycket mer än hej och hejdå... Det blir ju inte svårare än att knalla iväg till en butik och lösa ut ett postförskott, utan snarare enklare eftersom du slipper hämta det.

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Dehezion (oregistrerad)
Postat (redigerat)

@Claes.

Inte helt säker.

Om jag får köpa gypsy för mina föräldrar och min storebror så kommer jag att köpa den och betala i förskott på soundsonline-europe. Jag biter ihop och får ta tag i den svåra situation som uppstår när FEDEX gubben tittar på mig och kanske pratar eller väntar på att jag ska säga nånting. Om jag inte säger nånting så kommer han bara stå där hela dagen. FedEX gubben borde bara släppa händerna när han plingar på dörren och sen så springer han i väg till den vita FEDEX lastbilen. Jag väntar på

(Buy one get one free) promotion. Då så blir det GYPSY + RA.

Redigerat av Dehezion
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...