Janneministudio (oregistrerad) Postat 3 mars 2005 Dela Postat 3 mars 2005 Sweet sixteen verkar vara ett bra sequencer program kostar dock 680:- vilket man nästan kan få ett cubasis vst för, är det någon som använder Sweet sixteen, eller har provat det själv tankade jag ner en demo vilken fungerade bra men dock var väldigt begrännsad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
abod Postat 30 maj 2005 Dela Postat 30 maj 2005 Hej Jag använde sweet sixteen för några år sedan på min pc,(hade det även på atari), vet inte om det är uppgraderat nu, men då var det ett dedikerat midisequenser program som styrde alla mina hårdvarusyntar. Det fungerade klockrent, och tajmingen var perfekt. Det var/är patternbaserat och hanterar de flesta midicontroller värdena. Det fungerar alldeles utmärkt till hårdvarusyntar och samplers, men med exempelvis cubasis eller Tracktion så får du även hårdiskinspelning och stöd för vst instrument. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.