Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det låter proffsigt värre. Skitbra ljud.

Inte min stil så jag har svårt att bedöma framförandet. Men det händer mycket roligt hela tiden.

Vad gör ni med det nu när det är klart?

Postat

Tack så jätte mycket! vi har tänkt lägga upp det på spotify, itunes m.m via record union så fort som möjligt. Försöka sprida så långt som möjligt. Det är väl egentligen den allra svåraste delen tycker jag

Postat

Tack så jätte mycket! vi har tänkt lägga upp det på spotify, itunes m.m via record union så fort som möjligt. Försöka sprida så långt som möjligt. Det är väl egentligen den allra svåraste delen tycker jag

Lätt att man tappar geisten med det där, helt plötsligt har allt hamnat på hyllan bara. När inspelning o mixning är klart blir det liksom gärna en antiklimax och inget händer...

Postat

aaah, det är sant faktiskt, men vi har haft det klart vad vi ska göra med det ett tag. Och det har tagit lång tid att få klart, så det finns vilja att sprida det vidare i alla fall!

Postat

aaah, det är sant faktiskt, men vi har haft det klart vad vi ska göra med det ett tag. Och det har tagit lång tid att få klart, så det finns vilja att sprida det vidare i alla fall!

Det låter ju seriöst. Själv har jag alltid varit så usel man bara kan på spridandet.

Postat

jo, det lätta är ju att klistra in länken till soundcloud ller spotify när vi kommit så långt.. problemet är ju att rätt människor ska höra det också, som gillar det så pass mycket att de också sprider det vidare

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.