Jump to content
Annons

Är folk verkligen intresserade?


AndersL (oregistrerad)

Recommended Posts

AndersL (oregistrerad)

Har lite studio prylar ute på annons på vendolin. Varje dag är min inbox på mejlen full med svar av typen "finns grejjorna kvar, ta bort annonsen jag köper allt, jag lovar". Och folk ringer ett par gånger per dag, frågar vart jag bor, ber om vägbeskrivning o.s.v. Men gemensamt för alla dessa är att de bara hör av sig en gång (ibland två för att försäkra sig om att sakerna verkligen finns kvar..) och sen verkar försvinna från jordens yta. Man hör inte ett knyst efter det..

Är folk verkligen intresserade när de ringer/mejlar, eller vill dom bara jävlas? Har ni också varit med om det här?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Skumt. Om dom inte hade varit intresserade hade dom nog inte mailat.

Skämtar du? Hälften av dem som surfar på blocket försöker bara skaffa en brevvän.

Japp, jag träffade min flickvän på blocket. Hon sålde sin ***** 😛

😄🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Skumt. Om dom inte hade varit intresserade hade dom nog inte mailat.

Skämtar du? Hälften av dem som surfar på blocket försöker bara skaffa en brevvän.

Japp, jag träffade min flickvän på blocket. Hon sålde sin ***** 😛

😄🙂😆

dildo?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, jag träffade min flickvän på blocket. Hon sålde sin *****  😄

😆  😆  😆

dildo?

Jäklar Hackeman... den där Punchline'en var värd sin vikt i guld o ädelstenar 😆😆😆

Osiris: du bäddade rätt snällt där 😉

Som svar på frågan: De grejer jag satt ut på vendolin har folk antingen ignorerat eller köpt...

tycker att det är skitsvårt att sälja grejer där över huvud taget om man jämför med t.e.x blocket..där verkar folk inte vara lika medvetna om sakers värde så det känns 'lättare' att bli av med dyra prylar där..

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Blocketpriserna brukar inte vara billigare än i musikaffärer. Fattar inte vad vissa människor tänker när de sätter ut priser.

Kan någon tala om varför t.ex. gamla möbelorglar helt plötsligt får pris som 3200:- eller 2000:-? Sedan när steg dessa i värde? 😉😛

En annan favorit är ju annonser av den här typen:

"Hammondorgel av märket Yamaha säljes" 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har börjat tro att det hänger en del oseriösa typer på Blocket.se

hahahaha!

vad sött:)

Nja, med tanke på att björnen ser ut att ofreda personen på bild nummer 2 så vet jag inte om jag kan hålla med dig.

haha. den kanske är lite fööör supergosig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har börjat tro att det hänger en del oseriösa typer på Blocket.se

hahahaha!

vad sött:)

Nja, med tanke på att björnen ser ut att ofreda personen på bild nummer 2 så vet jag inte om jag kan hålla med dig.

haha. den kanske är lite fööör supergosig?

Kanske lite för superpervers.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har haft likadant när jag satte ut trummsettet och samma sak när jag satte ut min triggmodul.

Fick typ 3 mail per dag, svarade mailen, sedan fick jag aldrig något tillbaka. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Nja, med tanke på att björnen ser ut att ofreda personen på bild nummer 2 så vet jag inte om jag kan hålla med dig.

har du inte kollat på bild nr 1?!

den ser ju ut som värsta slampan.

Redigerat av dedacia
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...