AbbeyRoad Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hej! jag är en kille på tolv år från Värmdö som är väldigt musik och audiointresserad. Allting började väl för något år sedan. Pappa har varit en bra förebild då han är en riktig audiofil. Jag är som sagt väldigt intresserad av ljud och har som dröm att någon gång i framtiden få göra musik och film. (japp, faktiskt TRE intressen, NIKONKAMEROR) Just nu har jag inte så mycket erfarenhet inom just studio och sånt, men har lite prylar, tex, en JJLabs BMC2, Fina högtalare, Ett par AKG K500 hörlurar,...osv.... Men...Jag tror det är allt! HejHej!
Claes Holmerup Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Välkommen! Om du behöver lite tips för att få ordning på diverse begrepp och benämningar, så kan du gärna ta en titt här: http://wiki.kontrollrummet.com/Nyb%C3%B6rjarguide 🙂
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Välkommen hit. Hoppas att du ska trivas här 🙂 Vänligen, CHAE
LaBrea Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Pappa har varit en bra förebild då han är en riktig audiofil. .wav? 2
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 .wav? 😆😄☺️ Ett "raga-da-DISH" omedelbart följt av torra harklingar och spridda applåder...
Guitar Nilsson Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hej Abbey! Och jättevälkommen! Du har tydligen haft turen att bli intresserad av de bästa grejer man kan hålla på med! Det blir troligen ett livslångt intresse, man kan hålla på med både musik och foto till man blir hundra, minst!
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hej Abbey! Och jättevälkommen! [...]man kan hålla på med både musik och foto till man blir hundra, minst! ...och det är du, käre Nilsson, ett levande bevis för 😛
Naymari Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 😆😄☺️ Ett "raga-da-DISH" omedelbart följt av torra harklingar och spridda applåder... ...och det är du, käre Nilsson, ett levande bevis för 😛 Här ute och ugglar igen? Flyg in i längsta igen! 😛 Ledsen för off topic Abbey Road! Välkommen till forumet! 😄 Hoppas du trivs. 🙂
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Här ute och ugglar igen? Flyg in i längsta igen! 😛 [...] Japp, jag gjorde en Neosus 😱 Kommer antagligen aldrig att upprepas igen... 😊 * * * Sorry för OT, AbbeyRoad. Yet again; välkommen. Som synes så har du hamnat bland bundsförvanter 🙂
JamZam Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Välkommen! Kul att se fler som är intresserad av både musikprod och foto/film! 🙂
Zakyath Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 ju tidigare man börjar, desto större chans har man att bli riktigt bra. ta vara på den tid du har nu. och hoppas du trivs här!
hegobald Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Brukar välkomna nya med att det finns kall öl i kylen.. Men som tur är står det ett par kalla Coca-cola vanilla där också! 🙂 Välkommen! =) 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.