hellfog Postat 1 maj 2012 Dela Postat 1 maj 2012 Ett som går att justera höjd och djupled liknande med det här fast med stativ eller långa ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 maj 2012 Dela Postat 2 maj 2012 (redigerat) Jag använde själv ett gammalt notställ som funkade skitbra till Maschine som är ställbart och har ganska liten fot så det går att ha den vid sidan om utan att den är i vägen. Chek dis aoot För att förtydliga så går plattan att vinkla och den har en kraftig lås-skruv som gör att den klarar vikten utan problem, t.o.m när man går loss på plattorna som en smärre heavymetal trummis 😄 (Byggde senare ett helt anpassat bord för alla prylar det var därför jag skrev det i dåtid ) Redigerat 2 maj 2012 av Lundin kände inte ens Fantomen till.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 2 maj 2012 Trådstartare Dela Postat 2 maj 2012 Jo tänkte på notställ själv, enda problemet att själva plattan inte gå göra så den kommer längre fram. Annars kommer Maschine troligen ganska långt ifrån från mig pga av dator bordet, men kanske ska testa alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.