Jump to content
Annons

Stockolm Street Festival 2012 - Frågor och funderingar


Terror

Recommended Posts

Tjabba tjena

Jag har gått med tankarna om att arrangera en mindre festival. Konceptet är ganska enkelt. Inspirationen kommer från L.A, och deras större fester som has kring sommaren.

Festivalen ska rikta in sig på street och ungdomar. Många har inte råd att åka till L.A och ta del av alla dessa glamorösa fester och lyxliv, därför vill jag ta L.A till Sverige.

Jag vill göra någonting för ungdomarna. Det finns inte så många tillställningar för ungdomar i Stockholm runt sommaren. Det största jag kommer på är ”ung 08”, men jag vill ta det till en helt ny nivå.

Vill ha lite skatetävlingar, uppträdande, monters med klädförsäljning ect ect.

hade tänkt ha allting i Rålis i Stockholm, är det någon som vet hur pass svårt de är att få tillstånd att ha en konsert där?

om de är någon som tycker detta verkar intressant så dra iväg ett PM med din mail, har en full presentation där jag går igenom allt i detalj.

ha't bra sålänge! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Har inte så mycket att bidra med, men håller med om att det är ett mycket bra initiativ! 🙂

Edit: stavning

Redigerat av BluesBoy
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...