Jiisuki Postat 2 mars 2005 Postat 2 mars 2005 LÅTNAMN: Freedom of the Press, Timeless, as the Pony Express. ARTIST/GRUPP: t he [] f r a m e w o r k [] p r o j e c t GENRE: Elektroniskt. LÅTLÄNGD: 5:44 KOMPOSITÖR: André Lundkvist, the framework project. PRODUCENT: André Lundkvist, the framework project. EV. MEDVERKANDE: --- INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 5,5 mb. STATUS: Så gott som klar. LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hur låter det så länge? Har tänkt lägga på lite kvinnosång senare, och kanske lite mer atmosfär. Det senare kanske måste vänta till jag uppgraderar datorn, för den orkar inte med, men tanken finns där. Andra tips på vad som kan förbättra? Alla kommentarer uppskattas! Tack 🙂
ifransson Postat 2 mars 2005 Postat 2 mars 2005 Ja, det var ju nästan färdigt ... undrar vad kan bli för sång till?! 🙂 Jag blev lite trött på "piano-plinkandet" till slut ... 😄 Lite svepande pad/ljud kanske skulle passa!? 😛
Jiisuki Postat 27 mars 2005 Trådstartare Postat 27 mars 2005 Okey! Tack för svar. Ska ta till mig det och prova mig fram, sångerska är påväg också, ska försöka spela in nu under påsken 🙂
AndyPandy Postat 27 mars 2005 Postat 27 mars 2005 Inte illa alls! Skön stämning, skön ödesmättad pianoslinga. Men kanske ett snyggt pad-arrangemang skulle höja låten ännu mer! Och ta bort trumloopen och programmera ihop ett snyggt knasigt elektroniskt komp. Duck pjong duck duck pkjoff drr drr drr ... tja ... du hajar.
Jiisuki Postat 27 mars 2005 Trådstartare Postat 27 mars 2005 Tack för kommentaren. Jovisst, jag hajar precis. Ska knåpa runt på det, för det låter smart. 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.