Les Paul Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Själv väntar jag på kopian av Sansamp Bassdriver, kommer inte ihåg vad den heter.Priset var ju rätt så mycket billigare iallafall, Behringer - 500-600:- Sansamp - 2500-3000:- Utseendet var inte alls lika, så den kommer nog inte Tech21 att stämma Behringer för. Hoppas jag. Kommer det en sådan? Den måste jag ha...någon som vet vad den kommer att heta och var den går att köpa? Yes, det är denna: V-Tone Bass BDI21 http://www.behringer.com/BDI21/index.cfm?lang=ENG I början stog det på deras sida att det är en kopia på SansAmp, dom har tagit bort den texten nu. Antar att Tech21 har ett finger med i spelet där...
MrPhil (oregistrerad) Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 om vi ska riva dina synpunkter på att folk blir lurade till att köpa saker, bara för att de liknar en annan, så kan det inte vara speciellt lyckat att använda sig av uttrycket "standardvarianter" som du gör. någon stackare var ju först med det också. du kanske tycker att jag borde byta uppfattning, men eftersom du redan har den, så vill jag inte hålla med. någon skulle ju kunna tro att jag var "the real deal", och inte genomskåda mig som en billig kopia... jag ska ägna dagen åt att glädjas åt ditt byte av bas. halmstrån, halmstrån, min gode Itzhak!! 🙂 Du behöver inte byta åsikt alls. Du är så mycket ett orginal man kan bli! 🙂 Själv gläds jag åt att min nuvarande bas blev så pass bra som den blev med tanke på att den är en precission i grunden, ombyggd till något helt eget: en apelsin.
Itzhak Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Själv gläds jag åt att min nuvarande bas blev så pass bra som den blev med tanke på att den är en precission i grunden, ombyggd till något helt eget: en apelsin. du, det där var MIN idé.
kirtaphus Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 dD som tog hus i helsicke var väl att dom kopiera hela pedal sortimentet.. okej en två pedaler men..HELA rubbet i ett svep och lanserar dom som nya på en mässa var ROLAND/BOSS också håller till 😱 Men å andra sidan vi konsumenter ska ju bara stampa på dom.. så om du har en tjock sula på skon så känner du förmodligen ingen skillnad på känslan, Appropå färger.. har ROLAND copyright på dom färgerna.. nää förmodligen inte!! utan det är disignen som helhet dom kommer åka dit på!! Till nästa år är det en liten annan design på behringer, kanske en annan färsättning men dom kommer komma ut var så säkra!! 😎
Stinkey (oregistrerad) Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 men dom kommer komma ut var så säkra!! 😱 Det hoppas jag verkligen!
Mantel Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 Fattar ni inte vilken jävla reklam denna stämmningen är för dom. bara nu har ni snackat 4 sidor om pedalerna, tror ni mig nu? Även om dom åker på att betala ett belopp så tjänar dom nog mycket mer på denna reklamen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.