Helje (oregistrerad) Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Hej! Jag är en 21årig pojk som bor i Dalarna och söker sammarbete via internet! Jag producerar och skriver musik allt från pop/dance till rock, men har svårt att ta mig framåt pga att jag inte har förmågan att skriva bra texter! Jag har ett gäng låtar på lager som skulle behöva text, och vissa även en bra toppline för att bli fullständiga. Jag är även oförmögen till att skriva rapptexter samt rappa. Skulle verkligen behöva någon som kan göra detta i mina låtar (oftast i verserna). Det är oftast engelska texter jag är ute efter, men är någon duktig på svenska texter så är det ett oerhört stort pluss i kanten! Är du duktig på toplines är det också bra och om du är en sångare/sångerska som kan tänkas lägga demosång så är det ännu bättre! Är ni intresserade så hör av er så kan jag skicka lite material så får vi se om det kanske väcker något intresse för er att skapa ett samarbete!
clueless Postat 24 maj 2012 Postat 24 maj 2012 Hejsan! Maila gärna över några låtar om du vill så kanske jag kan hjälpa dig. Min adress är enirland@hotmail.com. Ha det gott/Clueless
sångaren-som-sjunger Postat 29 maj 2012 Postat 29 maj 2012 hej, jag kanske verkar lite ung, men de flesta säger att jag har en fantastisk sångröst... om du vill sammarbeta skicka e-mail till: andreas.ej@live.se (jag är 13 om du undrar och bor i värmland 😎 )
JonnieWood Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 (redigerat) Hej! Jag är sångerska/demosångerska och kan göra hela jobbet hemifrån om det skulle viljas. Har tillgång till studio med full utrustning så det är inga problem! Skriver också melodi och text mot betalning. Ta en kik på min soundcloud http://soundcloud.com/jonnie_music Om du är intresserad så hör av dig till mig här på studioforum Redigerat 8 juli 2012 av JonnieWood
Denza Postat 4 juli 2012 Postat 4 juli 2012 (redigerat) tjena. Jag är rappare och har släppt ett album ska nu ge ut en ep ut för försäljning. jag har inspelningsmöjligheter och vi har precis signat en sångerska, som kanske kan lägga något. Jag skriver mina egna texter. Jag ställer gärna upp helt gratis då all sammarbete är positivt, enligt min mening.. edit: Vi kör på svenska. denzamusic@gmail.com Redigerat 4 juli 2012 av Denza
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.