Jump to content
Annons

Söker rappare, Textförfattare, demosångare eller sångerska till pop/dance musik.

Recommended Posts

Helje (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag är en 21årig pojk som bor i Dalarna och söker sammarbete via internet!

Jag producerar och skriver musik allt från pop/dance till rock, men har svårt att ta mig framåt pga att jag inte har förmågan att skriva bra texter! Jag har ett gäng låtar på lager som skulle behöva text, och vissa även en bra toppline för att bli fullständiga.

Jag är även oförmögen till att skriva rapptexter samt rappa. Skulle verkligen behöva någon som kan göra detta i mina låtar (oftast i verserna). Det är oftast engelska texter jag är ute efter, men är någon duktig på svenska texter så är det ett oerhört stort pluss i kanten!

Är du duktig på toplines är det också bra och om du är en sångare/sångerska som kan tänkas lägga demosång så är det ännu bättre!

Är ni intresserade så hör av er så kan jag skicka lite material så får vi se om det kanske väcker något intresse för er att skapa ett samarbete!

• 1 månad senare...
Annons
Helje (oregistrerad)
Postat

Jag har mailat er båda! 🙂

• 1 månad senare...
Postat (redigerat)

Hej!

Jag är sångerska/demosångerska och kan göra hela jobbet hemifrån om det skulle viljas. Har tillgång till studio med full utrustning så det är inga problem! Skriver också melodi och text mot betalning.

Ta en kik på min soundcloud

http://soundcloud.com/jonnie_music

Om du är intresserad så hör av dig till mig här på studioforum

Redigerat av JonnieWood
Postat (redigerat)

tjena. Jag är rappare och har släppt ett album ska nu ge ut en ep ut för försäljning. jag har inspelningsmöjligheter och vi har precis signat en sångerska, som kanske kan lägga något. Jag skriver mina egna texter.

Jag ställer gärna upp helt gratis då all sammarbete är positivt, enligt min mening..

edit: Vi kör på svenska.

denzamusic@gmail.com

Redigerat av Denza

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.